دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1395 - 09:57
در گفت‌وگو با آنا

رضا شاهرودی: کفه ترازو به نفع پرسپولیس است/ سرخپوشان با گل طارمی یا علیپور پیروز می‌شوند

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: نقطه ضعف استقلال دفاع میانی این تیم است و مهاجمان پرسپولیس با فرار بین مدافعان این تیم می‌توانند خودشان را در موقعیت گلزنی قرار دهند.
کد خبر : 77162

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی این هفته پرسپولیس و استقلال گفت: «این بازی همیشه فارغ از بازی‌های دیگر لیگ برای دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است، به خصوص در این برهه زمانی که دو تیم جایگاه خوبی در جدول دارند. قدرتمندی سرخابی‌ها به نفع فوتبال ملی ایران است. هر وقت این دو تیم خوب نتیجه گرفتند تیم ملی فوتبال با قدرت بالایی در مسابقات بین المللی حاضر شد.»


شاهرودی در رابطه با نقاط ضعف استقلال و اینکه راه رسیدن پرسپولیسی‌ها به دروازه آبی‌پوشان چیست؟ افزود: «نقطه قوت پرسپولیس در خط هافبک و حمله این تیم است. البته ضعف‌هایی در خط دفاع و دروازه دارد که کادر فنی باید فکر اساسی برای این مساله بکند. نقطه ضعف استقلال هم دفاع میانی این تیم است و مهاجمان پرسپولیس با فرار بین مدافعان این تیم می‌توانند خودشان را در موقعیت گلزنی قرار دهند.»


وی در خصوص پیش بینی‌اش از نتیجه دربی 82 میان استقلال و پرسپولیس بیان کرد: «پرسپولیس در هفته‌های اخیر بازی‌های بهتری نسبت به استقلال انجام داده‌ است. در سه بازی اخیر دو تیم، سرخپوشان سه برد را پشت سر گذاشتند و استقلال هم مقابل حریفان خودش متوقف شد. به نظر من در این بازی کفه ترازو به نفع پرسپولیس است و این تیم با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان است. گل‌ بازی را هم طارمی و یا علیپور به ثمر می‌رسانند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته