دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1395 - 14:42
در گفت‌وگو با آنا

نیما نکیسا: از دربی خاطره خوبی ندارم/ بهتر است لوبانف درون دروازه قرار گیرد

دروازه‌بان سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این فصل در خط دروازه مشکلات زیادی داشته و امتیازات زیادی را به دلیل اشتباهات دروازه‌بانش از دست داده است.
کد خبر : 77135

نیما نکیسا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد بازی روز جمعه میان دو تیم استقلال وپرسپولیس گفت: «استقلال و پرسپولیس در بهترین زمان ممکن به هم رسیدند. هر دو تیم در شرایط خوبی در جدول به سر می‌برند و بازیکنان آنها از آمادگی بالایی برخوردارند. نکته مهم بازی این است که برنده بازی شاید در پایان فصل قهرمان لیگ شود و همین مساله باعث دوچندان شدن اهمیت بازی می‌شود.»


وی در رابطه با نقاط قوت و ضعف دو تیم در بازی روز جمعه بیان کرد: «هر دو تیم در بعضی پست‌ها بازیکنان خوبی در اختیار دارند. استقلال در درون دروازه بازیکن باتجربه‌ای مثل رحمتی را در اختیار دارد، همچنین خط هافبک این تیم با وجود بازیکنی مثل امید ابراهیمی نقطه قوت این تیم است. در تیم پرسپولیس هم خط حمله این تیم با وجود بازیکنانی مثل طارمی و علیپور می‌تواند نکته مثبت این تیم در بازی دربی باشد.»


دروازه‌بان سابق پرسپولیس در خصوص اینکه در چند دربی به میدان رفت و خاطراتی که از حضور در دربی‌ها دارد افزود: «من در دو دربی به میدان رفتم. اولین دربی من در سال 72 بود که بعد از درگیری شدیدی که در دربی قبل به وجود آمد دربی آن سال در بندرعباس برگزار شد که بازی با نتیجه بودن گل تمام شد. در بازی برگشت هم که من درون دروازه پرسپولیس بودم بازی را با نتیجه سر بر یک به استقلال باختیم. از این دو بازی خاطره خوبی ندارم.»


نکیسا در مورد حضور لوبانف یا سوشا مکانی درون دروازه پرسپولیس در بازی دربی اظهار داشت: «پرسپولیس در این فصل در خط دروازه مشکلات زیادی داشته و امتیازات زیادی را به دلیل اشتباهات دروازه‌بانش از دست داده است. از نظر من به دلیل شرایط روحی و آمادگی بهتر لوبانف در بازی روز جمعه بازی کند به نفع پرسپولیس خواهد بود.»


انتهای پیام/

برچسب ها: دربی نیما نکیسا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته