دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1395 - 12:41
در صحن علنی شورای شهر مطرح شد:

دوستی: با ارسال لایحه بودجه شهرداری به هیات حل اختلاف، مشکل هزینه‌کرد به وجود می‌آید

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ارسال لایحه بودجه شهرداری تهران به هیات حل اختلاف، شهرداری را در هزینه‌کردها با مشکل مواجه می‌کند.
کد خبر : 77130

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، اسماعیل دوستی در تذکرات پیش از دستور دویست و پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: به استناد ماده 80 قانون شوراها لایحه بودجه سال 95 شهرداری تهران به هیات حل اختلاف رفته است و اگر این پرونده در هیات حل اختلاف بماند 30 روز مورد بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت به شهرداری ارسال می‌شود. ارسال بودجه شهرداری تهران از سوی فرمانداری به هیات حل اختلاف اقدام قانونی نبوده و نباید این اتفاق می‌افتاد.


وی افزود: با توجه به اینکه تکلیف بودجه شهرداری تهران مشخص نیست، هم‌اکنون شهرداری دچار سردرگمی شده است و بدون بودجه باید هزینه کند.


عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تاخیر در اجرای بودجه به شهرداری باعث می‌شود مدیریت شهری در راستای اجرای برنامه‌های خود با مشکل مواجه شود، عنوان کرد: درباره افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در سال 95 نیز پس از اینکه این موضوع در هیات حل اختلاف مطرح شود، پس از 10 روز شاهد اجرایی شدن نرخ جدید کرایه‌ها خواهیم بود.


وی اضافه کرد: امیدوار هستم هرچه سریع‌تر بودجه شهرداری تهران در هیات حل اختلاف مورد بررسی قرار گرفته تا شهرداری با مشکلی مواجه نشود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته