دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1395 - 11:06
در صحن علنی شورای شهر عنوان شد:

حکیمی‌پور: مدیریت مجموعه برج آزادی به شهرداری واگذار شود/ کل بودجه شهرداری به شورای حل اختلاف نرفته است

عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد با توجه به مدیریت‌های چندگانه در مجموعه برج آزادی برای استفاده از ظرفیت‌های این مجموعه، مدیریت آن در اختیار شهرداری قرار گیرد.
کد خبر : 77108

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، احمد حکیمی‌پور در تذکرات پیش از دستور دویست و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در پاسخ به کسانی که می‌گفتند کل بودجه شهرداری به هیئت حل اختلاف رفته است، اظهار کرد: کل بودجه شهرداری تهران به حل اختلاف نرفته است بلکه مورد‌های اختلافی در بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرد و اصل بودجه اجرایی می‌شود.


وی بیان کرد: برج آزادی یکی از بناهای مهم و ارزشمند کشور است که سال‌های فراوانی شهرداری در مرمت آن کمک و حمایت کرده است.


عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: مجموعه برج آزادی مشکلاتی دارد که با مباحث مدیریتی حل می‌شود و اگر این مجموعه را نمی‌توانند اداره کنند آن را در اختیار شهرداری قرار دهند.


حکیمی‌پور تأیید کرد: با طرح‌هایی که شهرداری دارد می‌تواند مجموعه برج آزادی را خیلی بهتر اداره کند تا از ظرفیت‌های آن استفاده شود. شهرداری حتی برنامه‌هایی در خصوص انتقال ترمینال در غرب تهران نیز دارد.


وی تأکید کرد: در حال حاضر از این مجموعه به خوبی استفاده نمی‌شود و مدیریت‌های چند گانه نیز بزرگترین مشکل برج آزادی محسوب می‌شوند بنابراین پیشنهاد می‌کنیم مدیریت برج آزادی را به شهرداری واگذار کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب