دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر در صحن علنی هشدار داد

بروز آسیب‌های اجتماعی به‌دنبال تجاری شدن منطقه هفت

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات منطقه هفت تهران در خصوص تبدیل شدن این منطقه به محدوده‌ای کاملا اداری و تجاری هشدار داد.
کد خبر : 77078

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، علیرضا دبیر در دویست و پنجاهمین جلسه رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بعد از ارائه گزارش دبیر دبیران شورایاری منطقه هفت اظهار کرد: امیدوارم آقای طلوعی که به تازگی به عنوان شهردار این منطقه مشغول به کار شده‌اند همانند منطقه هشت در این منطقه نیز تحول خوبی ایجاد کنند. متاسفانه منطقه هفت در حال تبدیل شدن به محدوده ای کاملا اداری و تجاری است که این خود منجر به بروز آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران همچنین به کمبود فضای ورزشی در این منطقه اشاره کرد و گفت: فضای ورزشی در منطقه هفت بسیار محدود است و ساخت مجموعه ورزشی شهید توکلی نیز بسیار کند پیش می‌رود در حالی که باید به تکمیل سرانه‌های ورزشی این منطقه توجه بیشتری شود.


دبیر همچنین به وضعیت میدان هفت تیر اشاره کرد و گفت: از شورای سوم که ما وارد شورا شدیم هر روز یک طرح برای میدان هفت تیر ارائه شده ولی متاسفانه تا به حال مشکلات این منطقه حل نشده است. این که در میدان هفت تیر که یکی از آلوده‌ترین مناطق تهران است شعار هوای پاک نصب می‌شود نشان‌دهنده بی‌سلیقه‌گی شهرداری است.


وی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم شهرداری برای حل این مشکلات همت کند و ما هم به عنوان شورا کمک می‌کنیم تا مشکلات مردم در این منطقه هر چه سریعتر حل شود.


رییس کمیسیون برنامه و بودجه به باغ موزه قصر اشاره و اضافه کرد: کسی نباید امکانات شهرداری را در جای دیگری صرف کند اینکه باغ موزه را به شرکت توسعه و تجهیز بدهند کار درستی نیست. باید ترتیب اثری داده شود تا مردم بیشترین بهره را از این موزه ببرند.


انتهای پیام/

برچسب ها: دبیر شورای شهر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته