دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1395 - 11:17

رامین رضاییان: یقین دارم دربی را نمی‌بازیم/ با شکست استقلال به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم

مدافع پرسپولیس گفت: استقلال از ابتدای فصل جزو تیم‌های بالانشین لیگ بوده و به راحتی تسلیم ما نمی‌شود.
کد خبر : 77057

رامین رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درخصوص دیدار این هفته تیمش با استقلال گفت: «به یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل رسیده‌ایم و با توجه به شرایطی که در جدول وجود دارد باید در این بازی پیروز شویم تا بیش از پیش به قهرمانی نزدیک شویم. استقلال تا اینجای فصل بسیار خوب کار کرده و باید برای شکست حریف قدرتمندی که داریم حداکثر تلاش‌مان را بکنیم تا برنده شویم.»


وی یادآور شد: «قطعا در این هفته با هر تیم دیگری بازی می‌کردیم نیز به دنبال سه امتیاز بودیم. پس نباید بی‌دلیل بازی با استقلال را حساس کرد. ممکن بود تیم دیگری الان هم‌امتیاز با ما و به لطف تفاضل گل بهتر در جدول بالاتر قرار می‌گرفت و این هفته باید با همان تیم بازی می‌کردیم. این دیدار هم سه امتیاز بیشتر ندارد و ما تلاش می‌کنیم با کسب سه امتیاز به قهرمانی امیدوارتر شویم.»


مدافع پرسپولیس در واکنش به این موضوع که می‌گویند دربی قهرمان لیگ را مشخص می‌کند، عنوان کرد: «با چنین نظری موافق نیستم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. اگر ما دربی را ببریم و در دو بازی بعد از آن نتیجه لازم را نگیریم که استقلال دوباره جایگاه ما را در جدول از چنگ‌مان خارج می‌کند. ما بعد از بازی با استقلال هم دیدارهای سختی داریم که برای رسیدن به هدف‌مان باید در آن بازی‌ها هم نتیجه بگیریم. پیروزی بر استقلال سه امتیاز بیشتر به ما نمی‌دهد البته این سه امتیاز برای تیم برنده حکم 6 امتیاز را دارد و به طور حتم با انگیزه بیشتری بازی‌های باقیمانده را ادامه خواهد داد. هرچند یقین دارم ما دربی را نمی‌بازیم و با شکست استقلال به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم.»


رضاییان درباره اینکه استقلال در بازی رفت با استفاده از اندک موقعیت‌ها به گل رسید و پرسپولیس به‌رغم داشتن موقعیت‌های بی‌شمار تنها یک گل زد، تصریح کرد: «باید دقت زیادی داشته باشیم تا در این بازی دروازه‌مان باز نشود. اینکه استقلال چند امتیاز از دست داده و حالا ما به آنها رسیدیم نباید باعث شود، تصور کنیم به راحتی در این بازی برنده می‌شویم. استقلال از ابتدای فصل تا به اینجا جزو تیم‌های بالانشین جدول بوده و قطعا این تیم برای این دیدار برنامه دارد. ما تلاش خواهیم کرد زودتر از استقلال به گل برسیم تا راه برای گل‌های دیگر باز شود. استقلال خوب دفاع می‌کند و اجازه نخواهیم داد این تیم همچون بازی رفت با زدن یک گل به لاک دفاعی برود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته