دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1395 - 15:30
مدیر توسعه روابط بین‌الملل علوم پزشکی دانشگاه آزاد خبر داد:

اجرای پروژه‌های مشترک علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با سایر کشورها در سال 95/ راه‌اندازی سایت انگلیسی‌زبان در واحدهای مجری علوم پزشکی

مدیر توسعه امور روابط بین‌الملل در علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری پروژه‌های تحقیقاتی مشترک، تدوین و اجرای آئین نامه صندوق پول بین‌الملل و جذب استادان خارجی را از مهمترین اقدامات مدیریت توسعه روابط بین الملل علوم پزشکی در سال جدید عنوان کرد.
کد خبر : 76964

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدرضا شمس اردکانی در نخستین جلسه شورای روابط بین الملل علوم پزشکی در سال جدید که با حضور مدیر کل توسعه آموزش علوم پزشکی و مدیر کل توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری علوم پزشکی و سایر اعضا برگزار شد؛ از سه اولویت در این بخش در سال 95 یاد کرد.


شمس اردکانی با توجه به امکانات و توانایی واحد علوم دارویی تهران و دندانپزشکی تهران پیشنهاد داد تا از طریق صندوق توسعه روابط بین الملل که در سال گذشته مطرح شد، کارها و پروژه‌های تحقیقاتی مشترک با سایر کشورها انجام گیرد.


وی با توجه به جذب استادان خارجی در واحدهای مجری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: «در سال 95 به دنبال جذب استادان خارجی هستیم البته باید مواردی مانند مراحل دریافت ویزا، محل اسکان استادان و خانواده آنها و ... در نظر گرفته شود.»


در این جلسه به منظور در راستا قرار گرفتن برنامه‌های مدیریت توسعه روابط بین‌الملل علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با سیاست‌های کلان دانشگاه، مصوبات یازدهمین اجلاس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی که در تاریخ 94/11/21 با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، دکتر میرزاده و دکتر جاسبی برگزار شده بود، قرائت شد.


یکی دیگر از موارد مطروحه در این جلسه، راه‌اندازی سایت انگلیسی زبان در واحدهای مجری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بود.


شمس اردکانی اظهار کرد: «در دنیای امروز یکی از مسیرهای اولیه آشنایی با دانشگاه یا موسسه‌ای سایت آن موسسه یا دانشگاه است. باید در این زمینه فعالیت بیشتری صورت گیرد تا با رجوع دانشجویان و استادان خارجی موجب دلزدگی و دلسردی نشود.»


در این جلسه، مینوت کتابچه «معرفی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی» در 146 صفحه ارائه شد. این کتابچه در آینده ای نزدیک به چاپ می‌رسد.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته