دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1395 - 16:47

جنایت سیاه مردان شیطان صفت/ صدور حکم برای آزار و اذیت دختر جوان

دو مرد شیطان صفت که با نقشه شیطانی، دختر جوانی را قربانی نقشه سیاه خود کرده بودند، به دام افتادند. حکم مردان شیطان صفت از سوی دادگاه کیفری استان صادر شد.
کد خبر : 76961

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، ساعت 21:30 دقیقه بهمن سال 93، ماموران پارک جنگلی چیتگر حین گشت زنی، به دختر جوانی مشکوک شده که ظاهری آشفته داشت. بدین ترتیب دختر جوان به کلانتری انتقال داده شد و تحقیقات از او صورت گرفت. دختر جوان در رابطه با هراسش به افسر پرونده گفت: با سهیل به پارک آمدیم. او وارد دستشویی شد و همزمان مرد میانسالی با کاپشن مشکی به من نزدیک شد و خودش را مامور معرفی کرد و از من خواست که با او به کلانتری بروم. چاره‌ای نداشتم، همراه او شدم. چند قدمی نرفته بودیم که مرد جوانی هم به ما پیوست و ناگهان هر دو مرد مسیرشان را تغییر دادند. من که به شدت ترسیده بودم، علت تغییر مسیر را پرسیدم و آنها بدون توجه به حرف‌های من‌، کیف دستی‌ام را گرفتند و مرا بی‌هوش کردند. زمانی که به هوش آمدم، متوجه شدم که مورد آزار و اذیت آنها قرار گرفته‌ام.


با شکایت دختر جوان، به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی، کارآگاهان اداره 16 تحقیقات را آغاز کردند. درنهایت با تحقیقات صورت گرفته، دو مرد شیطان صفت به دام افتادند. یکی از متهمان در مقابل بازپرس سعید احمدبیگی به جنایت سیاه اعتراف کرد و گفت: راننده یکی از ادارات هستم و روز حادثه به همراه همکارم به پارک چیتگر رفتیم که دختر جوان را دیدیم و تصمیم گرفتیم او را قربانی نقشه سیاه خود کنیم. خود را مامور معرفی کرده و با ترفندی به محل خلوتی کشانده و نقشه سیاه خود را اجرا کردیم.


با اعتراف متهمان و صدور کیفرخواست از سوی بازپرس سعید احمدبیگی، پرونده دو مرد شیطان صفت به شعبه سوم دادگاه کیفری ارسال شد. در ادامه دو متهم پای میز محاکمه رفته و به دفاع از خود پرداختند. قضات دادگاه باتوجه به اظهارات متهمان، شواهد و مدارک موجود در پرونده و اظهارات شاکی، متهم ردیف اول را به اتهام آدم ربایی و اذیت و آزار به 22 سال حبس و علی متهم ردیف دوم ا به 15 سال حبس محکوم کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب