دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1393 - 15:37

بازدید معاون و مدیران اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی از واحد علوم دارویی

اعضای شورای اداری مالی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از واحد علوم دارویی، امکانات و توانمندی‌های این واحد را قابل توجه ارزیابی کردند.
کد خبر : 7695

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس محمد ابریشمی نیا معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حسن امیری خزانه دار، مهدی نصیری مدیرکل منابع انسانی و سیاست های رفاهی، دکتر کیوان خاتمی مدیرکل بررسی‌های مالی، مهندس فتحی مدیر کل مالی سازمان مرکزی، دکتر سلیمی مدیر کل تسهیلات اعتباری و مالی و مهندس زمانی رئیس مرکز تحقیق و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی از واحد علوم دارویی بازدید و از توانمندی‌ها، زیرساخت‌ها و ساماندهی مطلوب در این واحد ابراز رضایت کردند.


در این جلسه که رئیس و اعضای شورای واحد و مدیران بخش‌های مختلف حضور داشتند به صورت مبسوط وضعیت واحد از سوی دکتر سید مهدی رضایت رئیس واحد علوم دارویی ارائه شد و در پایان با پاسخ به سوالات، نقطه نظر و پیشنهاد معاونت اداری مالی و سایر اعضای جلسه نیز مطرح شد.


دکتر سپیده اربابی معاون پژوهش و فناوری، دکتر عباس احمدی معاون آموزشی، مهندس غلامحسن محبتی معاون اداری مالی، دکتر فرشاد هاشمیان رییس دانشکده داروسازی و جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی در این جلسه حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته