دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1395 - 10:50
در گفت‌وگو با آنا

میرشاد ماجدی: دربی 82 جذابیت زیادی ندارد/ استقلال قدرت ریسکش را بالا ببرد می‌تواند پیروز باشد

سرپرست سابق استقلال گفت: هر تیمی که بتواند قدرت ریسکش را در دربی بالا ببرد و از موقعیت‌های خودش بهتر استفاده کند برنده بازی است.
کد خبر : 76923

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در رابطه با بازی جمعه هفته جاری دو تیم استقلال و پرسپولیس و شرایط این دو تیم در این بازی گفت: «این بازی به دلیل نگاه قهرمانانه‌ای که دو تیم دارند چندان هیجان و جذابیت زیادی نخواهد داشت چرا که هر دو تیم رو به سوی کسب تک امتیاز می‌آورند. البته هر تیمی که بتواند قدرت ریسکش را در بازی بالا ببرد و از موقعیت‌های خودش بهتر استفاده کند برنده بازی است.»


ماجدی در خصوص شرایط استقلال در غیاب چند بازیکن مصدوم خودش در این دیدار افزود: «استقلال در این بازی چند مهره کلیدی خودش از جمله روزبه چشمی را در اختیار ندارد. روزبه تا زمانی که در ترکیب تیم بود یکی از ارکان موفقیت استقلال در این فصل بود. محسن کریمی هم یکی از جوانان خوب این فصل استقلال بود که در این بازی محروم است. قطعا نبود این بازیکنان در روند تیمی استقلال تاثیر منفی دارد ولی بازیکنان دیگری هستند که جایگزین خوبی برای غایبین باشند.»


بازیکن سابق استقلال در مورد وضعیت دو تیم در خط حمله اظهار داشت: «هم استقلال و هم پرسپولیس مهاجمان خوبی در خط حمله دارند، اما نکته مهم این مساله است که مهاجمان دو تیم از سوی هافبک‌ها تغذیه شوند. زمانی که مهاجمان پاس‌های خوبی از سوی هافبک‌ها دریافت نکنند نمی‌توانند کارایی خودشان را نشان دهند. استقلال و پرسپولیس دو مهاجم خوب مانند شهباززاده و طارمی دارند که اگر هافبک‌ها بتوانند این دو بازیکن را تغذیه کنند آنها به خوبی می توانند دروازه‌ها را تهدید کنند.»


وی در مورد نتیجه بازی دربی و اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای برد در این مسابقه دارد بیان کرد: «تساوی در بازی روز جمعه محتمل‌تر از سایر نتایج است اما امیدوارم که استقلال قدرت ریسک خودش را بالا ببرد و در نهایت با برد زمین مسابقه را ترک کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته