دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1395 - 13:09

برگزاری دومین همایش ملی شهرسازی/ بهره‌گیری از تخصص شهرسازان در ساخت و ساز شهری

دومین همایش ملی «شهرسازی و نظام مهندسی ساختمان در کشور» روزهای ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه در محل سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 76922

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دومین همایش ملی شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان با سخنرانی حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان و پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران در مرکز همایش‌های بین المللی هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.


مهندس جابر نصیری، دبیر هیات رئیسه گروه تخصصی شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در باره محورهای برگزاری این همایش گفت: چالش‌های فراروی نظام شهرسازی کشور، مدیریت شهری و تعامل آن با نظام مهندسی ساختمان کشور، نقش کلیدی دانش شهرسازی در نظام ملی ساخت و ساز کشور، دانش شهرسازی و لزوم توجه ارکان نظام ملی ساخت و ساز به آن و دانش شهرسازی و جایگاه آن در بلندمرتبه‌سازی کشور از مهم‌‌ترین محورهای این همایش‌ هستند.


وی تصریح کرد: دانش شهرسازی و آلودگی کلان‌شهر تهران، دانش شهرسازی و جایگاه آن در مبحث ۲۱ مقررات ملی ساختمان، دانش شهرسازی و ارتباط آن با مقررات ملی ساختمان، نظام آموزش شهرسازی و چالش‌های آتی، بررسی وضع شهرسازی در نظام آموزش عالی کشور و دوره‌های آموزشی اختیاری مهندسان شهرساز عضو نظام مهندسی و شهرسازی و اخلاق حرفه‌ای از اهم محورای مورد بحث و بررسی در این همایش خواهد بود.


نصیری هدف از برگزاری این همایش ملی را اعتلا و ارتقای دانش شهرسازی در سطح کشور و بهره‌گیری هر چه بهتر و بیشتر از تجارب اساتید، فعالان و حرفه‌مندان رشته شهرسازی بیان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته