دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1393 - 14:51

رئیس واحد جویبار: با حل مسائل فرهنگی به اقتصاد کشور کمک می‌شود

رئیس واحد جویبار تأکید کرد که رفتار با نسل جوان را باید مدیریت کرد، چراکه از طریق حل مسائل فرهنگی به اقتصاد کشور نیز کمک می‌شود.
کد خبر : 7684

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر غلامرضا جانباز قبادی در جلسه مشترک مسئولان دفا‌تر فرهنگی و مسئولان ستاد اقامه نماز استان مازندران که در آن دکتر محمد صالحی معاون هماهنگی استان مازندران، حجت‌الاسلام نامور مسئول فرهنگی و حجت‌الاسلام عبدالملکی دبیر ستاد اقامه نماز و مسئولان فرهنگی و ستاد اقامه نماز واحدهای استان مازندران حضور داشتند، با عرض خیر مقدم و تسلیت ایام فاطمیه خلاصه‌ای از عملکرد واحد جویبار در فعالیت‌های فرهنگی را ارائه داد و گفت: سال ۹۳ بنا به شعار محوری مقام عظمی ولایت سال دغدغه فرهنگ و اقتصاد کشور بوده است و همه باید در راستای رفع چالش‌های فرهنگی و اقتصادی کشور گام برداریم و در این مسیر مسئولان دفا‌تر فرهنگی با مصوباتی بر مبنای فرهنگ اسلامی رسالت خود را انجام دهند.


رئیس واحد جویبار وجود شبکه‌های اجتماعی و رسوخ یک سری از ابزار ضد فرهنگی در خانواده‌ها و جوانان جامعه را یک معضل دانست و در پی آن افزایش آمار طلاق و دیگر معضلات اجتماعی را ضربه به بدنه جامعه قلمداد کرد و تأکید داشت که رفتار با نسل جوان را باید مدیریت کرد و از طریق حل مسائل فرهنگی به اقتصاد کشور نیز کمک شود.


جانباز قبادی از تلاش‌های حجت‌الاسلام ابوالحسن قلی‌پور، مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد جویبار در راستای فعال کردن فعالیت‌های فرهنگی واحد تقدیر و تشکر کرد.


حجت‌الاسلام ملکی، دبیر ستاد اقامه نماز استان مازندران نیز ابتدا ایام سوگواری یگانه یادگار نبی مکرم اسلام حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و بیاناتی در راستای مقام شامخ آن بانوی گرانقدر و محورهای جلسه را عنوان کرد.


در این جلسه، معاون هماهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران به سوالات حاضران در جلسه درباره دستورات جلسه پاسخ‌ها و راهکارهای خوبی ارائه دادند و در پایان اعضای حاضر حول دستور جلسه بحث و بررسی کردند و با ارائه مصوباتی جلسه به اتمام رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب