دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری کلاس‌های مجازی آمادگی المپیاد، از سوی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

کلاس‌های مجازی آمادگی المپیاد علوم پزشکی در حیطه‌های مختلف از سوی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر : 76836

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که زیرمجموعه دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان است، به منظور آمادگی برای شرکت در المپیاد متمرکز درون دانشگاهی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، اقدام به هماهنگی برای اجرای کلاسهای آموزشی مجازی (الکترونیکی) در حیطه های مختلف می‌کند.


نخستین جلسه این دوره از کلاس‌ها در حیطه فلسفه در پزشکی به صورت الکترونیکی (مجازی) در انتهای سال 94(25 اسفند گذشته ) برگزار شد و دومین کلاس آموزشی در این حیطه، روز چهارشنبه 25 فروردین از ساعت 18 الی 21 برگزار می‌شود.


بر اساس گزارش اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان برای شرکت در کلاس باید در ساعت تعیین شده به آدرس اینترنتی Ecourse.iauec.ac.ir مراجعه کنند. ارتباط در این کلاس‌ها دوطرفه بوده و دانشجویان علاوه بر دریافت صدای استاد می‌توانند با استفاده از هِدسِت سوالات خود را مطرح کنند.


نام کاربری و رمز عبور دانشجویان متقاضی برای شرکت در این جلسه، همان نام کاربری و رمز عبور قبلی ( نام کاربری و رمز عبور برای شرکت در اولین کلاس مجازی در حیطه فلسفه در پزشکی) است.


نخستین جلسه کلاس مجازی در حیطه مدیریت نظام سلامت نیز در روز دوشنبه 30 فروردین از ساعت 10 الی 12 برگزار می‌شود.


دانشجویان می توانند پس از پایان هر جلسه، فایل صوتی جلسات را در سایت مربوطه گوش فرا دهند. در صورت هرگونه اشکال در برقراری ارتباط دانشجویان می توانند با شماره پشتیبانی (42863863-021)تماس حاصل کنند.


این اداره اعلام کرد در حیطه‌های دیگر، (مدیریت نظام سلامت، استدلال بالینی، علوم پایه) کلاس‌های مجازی برای توانمند سازی دانشجویان و استفاده و بهره مندی یکسان و فرصت برابر برای تمامی دانشجویان در واحدهای علوم پزشکی در آینده ای نزدیک برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب