دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1395 - 18:21

تراکتورسازی بازی 6 امتیازی را از ذوب‌‌‌آهن برد/ قلعه‌نویی تیمش را به آسیا نزدیکتر کرد

تراکتورسازی تبریز با شکست ذوب‌‌‌آهن در اصفهان گام بلندی به سمت بالای جدول برداشت.
کد خبر : 76768

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، آخرین روز از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، با بازی تیم‌های ذوب‌آهن و تراکتورسازی در ورزشگاه فولاد شهر آغاز شد که این دیدار با برتری 2 بر یک تیم تراکتورسازی به پایان رسید.


در نیمه نخست این بازی تیم تراکتورسازی بهتر کار کرد و چندین بار موقعیت گلزنی ایجاد کرد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.


در نیمه دوم نیز بازی تهاجمی در دستور کار دو تیم قرار گرفت تا اینکه در دقیقه ۶۰ کاوه رضایی مهاجم تیم ذوب آهن در یک ضد حمله از مدافع حریف پنالتی گرفت و مهدی رجب زاده آن را به گل نخست بازی تبدیل کرد.


در ادامه قلعه نویی دست به تغییراتی زد و بختیار رحمانی و خالد شفیعی را به میدان فرستاد که بختیار رحمانی در دقیقه ۶۹ روی یک ضربه کاشته، کار را به تساوی کشاند. فشار تراکتورسازی برای دست یابی به گل دوم در دقایق پایانی زیادتر شد و در دقیقه ۸۷ بود که خالد شفیعی دیگر بازیکن تعویضی تراکتورسازی با ضربه سر گلزنی کرد تا تراکتورسازی مزد بازی رو به جلو و تغییرات خوب سرمربی این تیم را بگیرد.


تیم تراکتورسازی با این برد ۴۱ امتیازی شد و بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به نفت تهران جای این تیم را در رده چهارم جدول گرفت. شاگردان قلعه نویی دو پله در جدول صعود داشتند.


ذوب‌‌آهن هم که زمانی داعیه قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر داشت حالا با 38 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته