راهاندازی میز خدمت در واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان
دکتر شهرام لک در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: «راهاندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، خدمتی شایسته به جامعه دانشگاهی و مراجعان است و موضوع تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع از آموزههای مهم دینی ما بوده و در آیه 70 سوره اسراء قرآن کریم نیز این موضوع مورد تاکید قرار گرفته است.»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، گفت: «جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع از مهمترین وظایف مسئولان دانشگاه و ارائه دهندگان خدمت و افرادی است که بهطور مستقیم با مردم و مراجعین سر و کار دارند.»
وی ادامه داد: «سرعت، دقت و کیفیت انجام امور تاثیر زیادی در رضایت بخشی ارباب رجوع دارد، اما مهمتر از آن نحوه رفتار و برخورد با خدمت گیرندگان است برای آنکه ایجاد حس اعتماد در مردم و رضایتمندی آنان از نحوه ارائه خدمات، تأثیر مستقیمی در پیشرفت عملکرد آن دانشگاه را دارد.»
رئیس واحد اهواز افزود: «راهاندازی میز خدمت و دفتر طرح تکریم ارباب رجوع به منظور ایجاد ساز و کار لازم در ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به شهروندان و برخورد مناسب کارکنان با مراجعان و نهادینه شدن موضوع رضایتمندی ارباب رجوع اقدام خوب و شایسته ای است که امیدواریم بتواند رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.»
لک خاطرنشان کرد: «پیگیری و رفع مشکلات ارباب رجوع در کوتاهترین زمان، مهمترین دغدغه ما در واحدهای دانشگاهی است که به یاری خدا با راهاندازی میز خدمت این امر محقق خواهد شد.»
انتهای پیام/