دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مرکز جذب دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد

پرونده‌های متقاضیان جذب هیئت علمی تا پایان اردیبهشت تعیین تکلیف می‌شوند

مرکز جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از تعیین تکلیف همه پرونده‌های متقاضیان جذب هیات علمی این دانشگاه تا پایان اردیبهشت امسال خبر داد.
کد خبر : 76758

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از خبرگزاری مهر، طبق اعلام مرکز جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، متقاضیان استخدام هیات علمی که در فراخوان جذب ۹۴۱ این دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و مدارک استخدامی خود را به واحد دانشگاهی تحویل داده‌اند و تاکنون پاسخی مبنی بر موافقت یا مخالفت با استخدام خود دریافت نکرده‌اند باید برای تعیین تکلیف پرونده استخدامی خود حداکثر تا ۳۱ اردیبهشت امسال به دبیرخانه هیات اجرایی جذب استان خود مراجعه کنند.


افرادی که در تاریخ تعیین شده به دبیرخانه هیات اجرایی جذب استان مراجعه نکنند پرونده استخدامی آنها مختومه اعلام می‌شود.


همچنین، متقاضیان استخدام هیات علمی این دانشگاه که در فراخوان‌های جذب ۹۳۲ و ماقبل آن نیز ثبت‌نام کرده‌اند و مدارک استخدامی خود را به واحد دانشگاهی تحویل داده‌اند اما تاکنون پاسخی مبنی بر موافقت یا مخالفت با استخدام خود دریافت نکرده‌اند نیز باید برای پیگیری پرونده استخدامی خود تا ۳۱ اردیبهشت به دبیرخانه هیات اجرایی جذب استان یا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مراجعه کنند. در غیر این صورت پرونده استخدامی این افراد نیز مختومه اعلام می‌شود.


پیش از این نیز فرهاد حسین‌زاده لطفی معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده بود وضعیت همه پرونده‌های متقاضیان فراخوان‌های جذب سال گذشته این دانشگاه تا خرداد سال جاری تعیین تکلیف می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته