دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1393 - 14:19

وزیر جنگ اسرائیل: خارجی‌ها تلاش می‌کنند تا مانع قدرت یافتن مجدد نتانیاهو شوند

وزیر جنگ اسرائیل مدعی شد که دست‌های خارجی در انتخابات پارلمانی اسرائیل دخالت دارند تا مانع قدرت گرفتن «بنیامین نتانیاهو» شوند.
کد خبر : 7673

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، روزنامه «تایمز» اسرائیل نوشت: «موشه یعلون» مدعی شده است که خارجی‌ها رای‌دهندگان عرب و چپ‌گرا را به حضور گسترده در انتخابات 17 مارس ترغیب می‌کنند تا «بنیامین نتانیاهو» را سرنگون کنند.


«یعلون» روز گذشته (یکشنبه) در سخنانی گفت: لشکرکشی بی‌سابقه‌ای برای ترغیب رای‌دهندگان عرب و حامی حزب چپ برای حضور در انتخابات صورت گرفته است و این خارجی‌ها هستند که این کار را انجام می‌دهند. سازمان‌های غیرانتفاعی در اینجا وجود دارند که با پول‌های خارجی سرمایه‌گذاری می‌شوند، پول اروپایی‌ها یا سایر گروه‌هایی که مایل نیستند نتانیاهو را در قدرت ببینند.


وی سخنانی مشابه آنچه «نتانیاهو» و حزب لیکود ماه‌ها است تکرار می‌کنند را بیان کرده است. آن‌ها مدعی هستند تلاش سازمان‌یافته‌ای برای حذف «نتانیاهو» از قدرت صورت گرفته است.


«نتانیاهو» پیش از این گفته بود سازمان‌های بسیار قدرتمندی با حمایت مالی خارجی هستند که به مشاوران و استراتژیست‌ مجهز هستند و به دنبال دو هدف اصلی هستند: افزایش مشارکت در میان رای‌دهندگان چپ‌گرا و افزایش مشارکت میان رای‌دهندگان عرب.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب