دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1393 - 13:31
با حضور واشقانی فراهانی؛

مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به بهره‌برداری رسید

مرکز رشد واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی افتتاح شد.
کد خبر : 7667

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی و هیات همراه صبح امروز دوشنبه 18 اسفند با حضور در واحد ارومیه و مزار شهدای گمنام این دانشگاه، به مقام شامخ شهدا با نثار فاتحه و تقدیم شاخه گل ادای احترام کردند.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سپس به مناسبت هفته درختکاری در محوطه دانشکده فنی واحد ارومیه طی مراسم ویژه‌ای اقدام به غرس یک اصله نهال کرد.


واشقانی فراهانی بعد از بازدید امکانات و تجهیزات پژوهشی واحد ارومیه در اجلاس معاونان پژوهش و فناوری واحد‌ها و مراکز استان آذربایجان غربی در سالن اجلاس شهید امینی واحد ارومیه سخنرانی کرد.


وی بعد از شرکت در اجلاس معاونان پژوهش و فناوری واحد‌ها و مراکز استان آذربایجان غربی، مرکز رشد واحد‌های فناور واحد ارومیه را افتتاح کرد.


مرکز رشد واحدهای فناور واحد ارومیه که دارای یک ساختمان مستقل و تجهیزات و امکانات مورد نیاز است، فعالیت خود را با چند هسته فناور شامل: واکسن دامی، نانوتکنولوژی و... آغاز خواهد کرد.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بعد از انجام برنامه های خود در واحد ارومیه راهی واحد خوی شد.


به گزارش آنا، افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی، غرس نهال، بازدید از امکانات، تجهیزات، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و جلسه با هیات رییسه این دانشگاه از برنامه‌های واشقانی فراهانی در سفر به خوی است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته