دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ندیمی: بودجه 95 تمامی مسایل و مشکلات مملکت را حل نمی‌کند

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل درباره ارزیابی خود از لایحه بودجه سال 95 گفت: آنچه واضح است دولت در لایحه بودجه سال 95 به دنبال اتخاذ تدبیری برای حل امور و مشکلات کشور است اما با توجه به اینکه بودجه یک برآیند است باید دید چه میزان از این اهداف محقق خواهد شد.
کد خبر : 76583

ایرج ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آنا با تاکید بر اینکه لایحه بودجه 95 به لحاظ شکل ساختاری متناسب با بودجه‌های پیشین است، افزود: دولت در این لایحه سعی دارد تا هزینه‌های جاری خود را پوشش دهد. از طرفی این لایحه فرصت استفاده حداکثری از سرمایه‌گذاری خارجی را با موضوع استفاده از 50 میلیارد دلار فاینانس ایجاد کرده است.


وی تصریح کرد: موضوع هدفمندی یارانه‌ها در این لایحه به صورت اصلاحیه پیش‌بینی شده است که باید دید در صحن علنی مجلس چه رویکردی برای این موضوع اتخاذ می‌‌شود.


ندیمی با تاکید بر اینکه اکنون کشور نیازمند فعالیت‌های دانش‌بنیان است، بیان کرد: در لایحه بودجه 95 رویکرد مناسبی برای گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان در نظر گرفته شده است.


این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یقینا بودجه 95 نمی‌تواند همه مسایل را حل و فصل کند اما می‌توان رویکرد دولت را با توجه به امکانات و منابع موجود کشور در بخش عمرانی، تسهیلات بانکی و بحث هدفمندی یارانه‌ها مثبت ارزیابی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته