دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1395 - 10:30
موافق/

نماینده مسجد سلیمان:‌ رعایت قوانین بالادستی یکی از مزیت‌های بودجه سال جاری است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: رعایت چارچوب‌های قوانین بالادستی یکی از مزیت‌های بودجه سال جاری است که همه این موارد در لایحه پیش‌بینی شده است.
کد خبر : 76577

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، اسماعیل جلیلی، نماینده مسجد سلیمان طی سخنانی در موافقت با کلیات لایحه بودجه، اظهار کرد: وضعیت کشور ما امروز با توجه به پسابرجام در مورد تأمین منابع و مدیریت منابع شرایط قابل توجهی دارد و رویکرد برنامه یکساله (قانون بودجه سالیانه) باید متناسب با این شرایط باشد.


وی همچنین خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه در افزایش منابع، نگاه مجلس و دولت بر تحرک‌بخشی به تولید و سرمایه‌گذاری، صنعت و خدمات بوده که همگی بر ‌آن اتفاق نظر داشته‌اند.


جلیلی ادامه داد: شرایط کشور در سال 95 چه به لحاظ بین‌المللی و چه داخل به گونه‌ای خواهد بود که در بحث انتشار اوراق خزانه و صکوک اسلامی و تغییرات مثبتی که ایجاد می‌شود کمک خوبی برای افزایش درآمدهای مالی خواهد بود.


این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: تأمین منابع برای مطالبات معلمان و بازنشستگان از نکات مورد تأکید در کمیسیون تلفیق بود که تمامی اعضای این کمیسیون بر آن نظر مثبتی داشتند.


وی همچنین اظهار کرد: امیدواریم در سال 95 و بر اساس بودجه‌ای که مصوب می‌شود با اهتمام دولت و کمیسیون تلفیق اقدامات مناسبی برای سلامت انجام شود.


وی در پایان تأکید کرد:‌ در بخش تملک دارایی‌ها نیز بخشی از اشتغال با افزایش هزینه‌ها و اعتبارات برای انجام پروژه‌های عمرانی و تملک دارایی‌ها خواهد بود که می‌تواند باعث تحرک شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته