دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1395 - 08:02
در گفت‌وگو با آنا؛

مهدی مهدوی: تمرینات لوزانو نفس ما را گرفته است/ در انتخابی المپیک ریو جایی برای اشتباه نداریم

پاسور تیم ملی والیبال گفت: در مسابقات انتخابی المپیک ریو به هیچ عنوان جایی برای اشتباه نداریم و اگر مرتکب خطا شویم عواقب جبران ناپذیری برای ما رقم خواهد خورد.
کد خبر : 76562

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی والیبال تمرینات خود را زیر نظر شوالیه کوچک آغاز کرده است. «رائول لوزانو » که به گفته بازیکنان بسیار نکته سنج و دقیق است تمریناتی سخت و فشرده‌ای را برای بازیکنان در نظر گرفته است تا تیم‌ملی طلسم 52 ساله صعود به المپیک را بشکند و مسافر ریو شود.


مهدی مهدوی پاسور تیم‌ملی والیبال درباره شرایط فعلی تمرینات قبل از اعزام به مسابقات انتخابی المپیک گفت: «‌خوشبختانه تمام بازیکنان انگیزه بسیار بالایی دارند و تمرینات لوزانو هم بسیار سخت و فشرده‌ است به طوری که ما در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کنیم. با توجه به اینکه بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند رقابت سختی بین هر دو گروه به وجود آمده و مسائل حاشیه‌ای به هیچ وجه در تیم مطرح نیست.»


وی افزود: «در این دو‌ هفته‌ که با‌ لوزانو تمرین کردیم او بسیار سخت گیر و نکته سنج است به طوری که اگر بازیکنان اشتباهی انجام دهند در همان زمان به آنها گوشزد می کند. در واقع لوزانو معتقد است وقت کافی برای برطرف کردن ایرادات بزرگ ندارد و باید از نقص‌های جزئی شروع کند و آنها را برطرف کند.»


مهدوی در واکنش به اینکه گفته می‌شود فضای کشور المپیکی نیست اما هواداران پیگیر اتفاقات والیبالی هستند، گفت: «‌باتوجه به نتایجی که والیبال در این چندسال اخیر به دست آورده این طبیعی است که همه هواداران توقع پیروزی و صعود به المپیک از ما داشته باشند. تیم ملی اعم از بازیکنان، مربی و کادر فنی تنها به صعود به المپیک فکر می‌کنند و به طور حتم با این تلاش و تمرینات سختی که ما انجام داده‌ایم در ژاپن پیروز خواهیم شد و جواز حضور در المپیک را به دست خواهیم آورد.»


پاسور‌تیم ملی به تمرینات سخت و فشرده لوزانو اشاره کرد و گفت:« تمرینات لوزانو بسیار سخت و نفس گیر است و همه بازیکنان تحت فشار هستند اما ما تا این سختی‌ها را تحمل نکنیم راه صعود به المپیک را پیدا نخواهیم کرد. ما با مربیان بسیار زیادی کار کردیم و خوشبختانه نحو تمرین دادن لوزانو بسیار شبیه ولاسکو است و مربی بسیار دقیقی است و به جزییاتی توجه می‌کند که می تواند نتیجه یک بازی را تغییر دهد.»


ملی‌پوش تیم‌ملی همچنین در مورد رویارویی با استرالیا در اولین بازی در راه رسیدن به المپیک اظهار کرد: «‌بازی اول همیشه حساسیت و سختی خود را دارد اما ما به نیت پیروزی برابر استرالیا به میدان می رویم تا انتقام شکست سخت چهار سال پیش را از آنها بگیریم. در مسابقات انتخابی المپیک به هیچ عنوان جایی برای اشتباه نداریم و اگر مرتکب خطا شویم عواقب جبران ناپذیری برای ما رقم خواهد خورد.»


مهدوی در مورد تعداد بازی‌های تدارکاتی قبل از مسابقات انتخابی عنوان کرد: «‌به طور حتم اگر بازی های تدارکاتی بیشتر بود شرایط ما در مسابقات انتخابی بهتر می‌شد چرا که قبل از مسابقات رسمی نقاط ضعف خودمان را برطرف می کردیم اما شرایط برای همه تیم ها به همین صورت است به طوری که برخی از تیم‌ها هنوز درگیر بازی‌های لیگ خود هستند و هنوز تمرینات خود را شروع نکرده‌اند البته گویا تیم ملی والیبال ژاپن تمریناتش را آغاز کرده است. به نظرم 40 روز بهترین زمان برای تمرینات خواهد بود و امیدوارم که با دست پر از ژاپن برگردیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته