دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1395 - 10:04
پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با آنا؛

برانکو کمتر حرف می‌زند و بیشتر عمل می‌کند/ نبود حاشیه عامل موفقیت پرسپولیس در این فصل بود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو سال‌های زیادی در ایران زندگی کرده‌ است و شناخت کاملی از فرهنگ مردم ما دارد و همین مساله دلیلی شد تا او بتواند حاشیه‌های تیم را جمع کند و پرسپولیس را به جمع مدعیان لیگ بازگرداند.
کد خبر : 76561

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته‌های ابتدایی لیگ نتایج دور از انتظاری را کسب کرده بود و کمتر هواداری شانس قهرمانی این تیم را تصور می‌کرد بعد از گذشت 25 هفته از لیگ برتر با کسب نتایج خوب در رتبه دوم جدول جای گرفت و شانس زیادی برای قهرمانی در پایان مسابقات دارد.


محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد دلایل نتیجه گرفتن پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر بیان کرد: «بزرگترین عامل موفقیت پرسپولیس در این فصل کنترل حاشیه‌هاست. پرسپولیس همیشه از حاشیه‌ها ضربه می‌خورد اما در این فصل شاهد بودیم که کادر سرپرستی و سرمربی تیم به خوبی توانستند مدیریت کنند و حاشیه‌ها را کنترل کنند.»


وی ادامه داد: «تیم‌های بزرگ همیشه با حواشی همراه هستند و متاسفانه مسوولان تیم‌ها هم با اظهارنظرهای بی‌منطق تیم را وارد حاشیه می‌کردند اما در این فصل شاهد بودیم که دو تیم بزرگ ایران استقلال و پرسپولیس بدون حاشیه مدیران و کادر فنی کار خودشان را انجام دادند و از این مساله هم نتیجه گرفتند.»


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شخصیت فنی برانکو و تاثیر آن بر پیشرفت چشمگیر سرخپوشان در هفته‌های پایانی لیگ بیان کرد: «برانکو سال‌های زیادی در ایران زندگی کرده‌ است و شناخت کاملی از فرهنگ مردم ما دارد و همین مساله دلیلی شد تا او بتواند حاشیه‌های تیم را جمع کند. نکته مهم دیگر در مورد برانکو این مساله است که کمتر حرف می‌زند و بیشتر عمل می‌کند. اکثر مربیان داخلی با اظهارنظرهای قبل و بعد از بازی خود به خود تیم را وارد حاشیه می‌کنند اما برانکو در مصاحبه‌های قبل و بعد از بازی همیشه ادب را رعایت می‌کند و حرف‌هایی نمی‌زند که تیم به حاشیه برود.»


پنجعلی در مورد نتایج ضعیف پرسپولیس در اوایل لیگ و اعتماد مدیران باشگاه به سرمربی تیم اظهار داشت: «در هفته‌های اول شاهد بودیم که پرسپولیس نتایج خوبی کسب نکرد و امید همه هواداران را بر باد داد. در همان روزها هم صحبت‌های زیادی مبنی بر برکناری برانکو شنیده می‌شد اما سرپرست باشگاه به کادر فنی تیمش اعتماد کرد و این مساله نکته بارز این فصل پرسپولیس محسوب می‌شود. اشتباهی که ما در فوتبال ایران داریم و با کسب چند نتیجه ضعیف سرمربی تیم را اخراج می‌کنیم که این موضوع را این فصل در پرسپولیس ندیدیم و الان هم نتیجه اعتماد به کادر فنی را می‌بینیم.»


کارشناس فوتبال در خصوص اظهارنظرهای بعد از بازی بازیکنان و کادر فنی ملوان مبنی بر حمایت داوران از پرسپولیس گفت: «من واقعا تعجب می‌کنم که چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود. مگر این افراد بازی‌های پرسپولیس در ابتدای فصل را دنبال نکردند. چهار داور بخاطر اشتباهات تاثیرگذارشان علیه پرسپولیس محروم شدند. در بازی روز گذشته هم داور در اواخر نیمه اول صحنه تک به تک پرسپولیس را به اشتباه خطا اعلام کرد. واقعا جای تعجب کرد که ملوانی ها چنین صحبت‌هایی را مطرح کردند و کمیته انضباطی باید در این مورد برخورد جدی نشان دهد.»


وی در مورد تمدید قرارداد برانکو با باشگاه پرسپولیس برای دو فصل بعد افزود: «کار خوبی که باشگاه در کمال آرامش و بدون جو رسانه‌ای انجام داد تمدید قرارداد برانکو بود. این کار مدیریت باشگاه جای تحسین دارد که از الان به فکر فصل بعد این تیم هستند و با تمدید قرارداد سرمربی اطمینان خاطری به هواداران دادند. پرسپولیس بازیکنان جوان زیادی دارد که با حفظ آنها حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و حتی می‌تواند در آسیا هم نتایج خوبی را کسب کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته