دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تجمع اعتراض آمیز جمعی از هنرمندان به شایعه واگذاری موزه هنرهای معاصر + تصاویر

گروهی از هنرمندان و مردم تهران در یک حرکت اعتراضی نسبت به شایعه واگذاری موزه هنرهای معاصر به یک بنیاد خصوصی به نام بنیاد رودکی بعدازظهر شنبه 21 فروردین مقایل موزه هنرهای معاصر تهران تجمع کردند.
کد خبر : 76508

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، در تجمعی اعتراضی به موضوع احتمال واگذاری موزه هنرهای معاصر به بنیاد فرهنگی هنری رودکی که بعدازظهر امروز، شنبه 21 فروردین در خیابان کارگر شمالی تهران مقابل در ورودی موزه هنرهای معاصر برگزار شد، صدها نفر از شهروندان و هنرمندان نگرانی خود را نسبت به مسأله واگذاری این موزه به بنیاد فرهنگی هنری رودکی اعلام کردند.



معترضان در این مراسم پلاکاردهایی با محتوای مخالفت با واگذاری موزه هنرهای معاصر در دست داشتند و در مواردی، شعارهایی نیز سر دادند. در این مراسم معصومه مظفری، مدرس دانشگاه و رئیس انجمن نقاشان ایران به ایراد سخنرانی و ابراز نگرانی نسبت به احتمالات مطرح شده در مورد واگذاری این موزه پرداخت.



همچنین مجید ملا نوروزی، مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی در جمع معترضان حاضر شد و به آنان اطمینان داد که شایعه واگذاری این موزه صحت ندارد.


در پایان این تجمع اعتراضی که در آرامش خاتمه یافت، شرکت کنندگان طوماری را مبنی برکسب اطمینان نسبت به واگذار نشدن موزه هنرهای معاصر به نهادی غیر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امضا کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته