دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1393 - 14:11
رئیس مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر داد

افراد بالای 40 سال به صورت رایگان معاینه چشم می‌شوند

رئیس مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه "آب سیاه" دومین علت شایع نابینایی در جهان است، از معاینه رایگان چشم برای تشخیص بیماری گلوکوم در افراد بالای ۴۰ سال در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) خبر داد.
کد خبر : 7650

به گزارش گروه اجتماعی آنا، سید مهدی مدرس زاده به مناسبت هفته جهانی گلوکوم ( 17 الی 23 اسفند 1393) اظهار کرد: بیماری گلوکوم (آب سیاه) دومین علت شایع نابینایی در سراسر جهان است و با توجه به قابل پیشگیری بودن آن در مراحل اولیه غربالگری آن از اهمیت زیادی برخوردار است.


وی افزود: بدین منظور هفته جهانی گلوکوم ( 17 الی 23 اسفند 1393) در سراسر جهان برای تاکید بر اهمیت این قضیه گرامی داشته می‌شود. در این راستا گروه گلوکوم دانشگاه علوم پزشکی ایران با مدیریت دکتر نوید نیلفروشان در نظر دارد در روز پنج شنبه (21/12/93) در درمانگاه چشم بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) معاینه رایگان چشم ( از نظر گلوکوم) را در افراد بالای 40 سال ( گروه در معرض خطر) انجام دهد.


در این راستا دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام کرد که به مناسبت هفته جهانی گلوکوم افراد بالای 40 سال از نظر بیماری گلوکوم روز پنجشنبه مورخ 21 اسفند ماه از ساعت 8 صبح الی 16 در درمانگاه چشم بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) به‌صورت رایگان تحت معاینه قرار می‌گیرند.


انتهای پیام/

برچسب ها: آب سیاه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته