دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1395 - 16:36

استیماچ: داوران 12 امتیاز از سپاهان گرفته‌اند/ در شرایط خوبی به سر نمی‌بریم

سرمربی سپاهان گفت: برای آنکه در مسابقه فردا پیروز شویم باید دقت‌مان بیشتر شود و باید سعی کنیم اشتباهات قبلی را به خصوص مقابل دروازه حریفان انجام ندهیم.
کد خبر : 76492

به گزارش گروه ورزشی آنا، ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: «این مسابقه بسیار بزرگ است و نیازی نیست که در مورد اهمیت‌های آن زیاد صحبت کنیم. این یک فرصت خوب برای سپاهان است که یک بازی جذاب را به نمایش بگذاریم. چیزی که ما نمی‌توانیم ادعا داشته باشیم این است که استقلال در شرایط بسیار خوبی است. درست بر خلاف تیم ما و امیدوارم از کیفیتی که داریم بتوانیم استفاده کنیم.»
وی در خصوص درگیری که بین وی و نویدکیا به وجود آمده است، اظهار داشت: «من نمی‌دانم در رسانه‌ها چه نوشته شده است اما تمرکز ما روی بازی فردا است. محرم بازیکن تیم ما است و بقیه مسائل ربطی به مسائل بازی فردا ندارد.»
استیماچ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ظاهرا بازیکنان بزرگ سپاهان با وی مشکل دارند، گفت: «این مسئله هم هیچ ربطی به شما ندارد و شما بعدا می‌توانید با من صحبت کنید و من به همه مسائل پاسخ می‌دهم.»
وی در خصوص اینکه آیا امیدی به کسب سهمیه آسیا برای سپاهان وجود دارد یا خیر،‌ گفت:‌ «واقعیت این است که هنوز امتیازات زیادی باقی مانده و تلاش می‌کنیم بتوانیم امتیازات را جمع کنیم. اگر بخواهیم به بازی‌های گذشته نگاه کنیم به سه قسمت تقسیم شده است. ما واقعا موقعیت‌های بسیار زیادی را در هر بازی ایجاد می‌کنیم ولی متأسفانه مهاجمان ما مقابل دروازه حریفان و مدافعین ما مقابل مهاجمان حریف عملکرد خوبی نداشتند. اشتباهات بسیار زیاد داوری هم علیه سپاهان بود و حتی تلویزیون ایران هم این اشتباهات را نشان داده است.»
وی افزود: «این اشتباهات ۱۲ امتیاز از ما گرفت و یا صحنه‌هایی اتفاق می‌افتاد و یا گل‌هایی می‌زدیم که مورد قبول واقع نمی‌شد. حتی گل‌هایی خوردیم که قبل از آن خطا صورت گرفته بود اما داوران توجهی به این موضوع نکردند. برای آنکه در مسابقه فردا پیروز شویم باید دقت‌مان بیشتر شود و باید سعی کنیم اشتباهات قبلی را به خصوص در مقابل دروازه حریفان انجام ندهیم.»
سرمربی سپاهان در خصوص اظهار نظر خوروش در مورد اینکه نویدکیا مصدوم است و به بازی فردا نمی‌رسد،‌ بیان کرد: «محرم نویدکیا از یک ماه قبل مصدوم است و این مربوط به حالا نیست.»
استیماچ در خصوص شانس قهرمانی تیم‌ها گفت: «واقعیت این است که امسال خیلی از تیم‌ها هم سطح هستند. به نظر می‌رسد استقلال در هفته‌های آینده سخت‌ترین کار را داشته باشد ولی این بستگی به فرم یک بازیکن در بازی‌ها دارد و اینکه باید سنجید کدام تیم شخصیت قهرمانی دارد.»
وی در خصوص اینکه اگر تیمش باخت لبخند می‌زند، افزود:‌ «مسلما این اتفاق نمی‌افتد اما اگر ناراحت هم باشیم باید واقعیت را تبدیل به امید کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته