دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1395 - 09:26
در گفت‌وگو با آنا

بهروز عطایی: با لوزانو همکاری می‌کنیم/ به کارم در باشگاه کاله ادامه می‌دهم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی مشخص است و این بازیکنان از چهارشنبه کارشان را با تیم ملی شروع خواهند کرد.
کد خبر : 76484

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضعیت تیم ملی جوانان جهت حضور در مسابقات آسیایی گفت: «مسابقات قهرمانی والیبال جوانان آسیا از تاریخ 19 تا 27 تیرماه در کشور چین تایپه برگزار خواهد شد. ما فرصت زیادی برای آماده‌سازی تیم برای شرکت در این مسابقات نداریم و باید هر چه سریعتر اردوهای آماده سازی را آغاز کنیم.»


وی ادامه داد: «از روز چهارشنبه هفته جاری اردوهای خودمان را شروع می‌کنیم و در فرصت دو ماه و نیم تا شروع مسابقات چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های خوب دنیا برگزار می‌کنیم تا بتوانیم به نقاظ ضعف خودمان پی ببریم.»


عطایی در خصوص وضعیت والیبال جوانان ایران در آسیا و جهان افزود: «در حال حاضر تیم ملی جوانان در رنکینگ دهم جهان و دوم آسیا قرار دارد. قرار گرفتن بین 10 تیم برتر والیبال دنیا افتخار بزرگی برای والیبال محسوب می‌شود اما ما تمام سعی خودمان را می‌کنیم تا رتبه ایران را بهتر از قبول کنیم و به مقام نخست آسیا برسیم.»


سرمربی تیم ملی جوانان در مورد شناختش از بازیکنان جوان والیبال ایران گفت: «من نسبت به همه بازیکنان جوان والیبال ایران شناخت کامل دارم. در فرصت کوتاهی که تا شروع مسابقات آسیایی داریم فرصت برای تست گرفتن از این بازیکنان نداریم. اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی مشخص است و این بازیکنان از چهارشنبه کارشان را با تیم ملی شروع خواهند کرد.»


سرمربی تیم والیبال کاله در خصوص ادامه همکاریش با این تیم در لیگ برتر والیبال بیان کرد: «قبول هدایت تیم ملی جوانان تداخلی را برای ادامه همکاری من با باشگاه کاله ایجاد نخواهد کرد و من به کارم در این باشگاه ادامه می‌دهم.»


عطایی در مورد همکاری کادر فنی تیم ملی بزرگسالان با تیم ملی جوانان افزود: «سرمربی تیم ملی بزرگسالان بر روند همه تیم‌های پایه نظارت دارد. ما هم همکاری خوبی با لوزانو داریم و از تجربیات او در تیم ملی جوانان استفاده می‌کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته