دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1395 - 18:57

قاتل اسامه بن لادن بازداشت شد

منابع خبری اعلام کردند که سرباز سابق نیروی دریایی آمریکا که می‌گویند در جریان عملیات پنج سال پیش با شلیک گلوله به سرکرده سابق گروه تروریستی القاعده، وی را به قتل رسانده بود، به اتهام رانندگی در حالت مستی بازداشت شد.
کد خبر : 76462

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از روزنامه رای‌الیوم، رابرت اونیل روز گذشته (جمعه) در حال خواب ناشی از مستی، در اتومبیلی در مقابل فروشگاهی در ایالت مونتانای آمریکا بازداشت شد.


جرج اسکالیچ، معاون فرمانده پلیس بوتیسلفر در ایالت مونتانای آمریکا گفت که اونیل 39 ساله در هنگام بازداشت در وضعیت نامناسبی قرار داشت و آثار شرب خمر در وی مشاهده می‌شد.


وی افزود:‌ «اونیل اتهام پلیس درباره شرب خمر را تکذیب و از دادن آزمایش برای مشخص شدن سطح الکل در خونش خودداری کرد. وی با قرار 685 دلاری آزاد و مدعی شد که به‌خاطر بی‌خوابی شدید، قرص خواب مصرف کرده بود.»


اونیل در سال 2014 در اظهاراتی که روزنامه واشنگتن‌پست آن را منتشر کرد، گفت: «من در شلیک گلوله به بن‌لادن که به قتل وی منجر شد، نقش داشتم.»


وی پیشتر در پاسخ به یکی از همکارانش که مدعی شده بود او رهبر سابق این گروه تروریستی را کشته، گفته بود: «دو سرباز دیگر هم به سوی اسامه بن لادن شلیک کردند ولی این من بودم که با شلیک گلوله به سر بن لادن او را از پا درآوردم.»



انتهای پیام/

برچسب ها: اسامه بن لادن
ارسال نظر
هلدینگ شایسته