دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1395 - 13:41
در گفت‌وگو با آنا

علیرضا استکی: هیچ قراردادی با فدراسیون ندارم/ قراردادم دلی بود

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: طی چهار ماهی که در تیم ملی مشغول هستم هیچ پولی از فدراسیون دریافت نکردم.
کد خبر : 76410

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی بوکس ایران که با هشت ورزشکار در مسابقات انتخابی المپیک در چین شرکت کرد بعد از کسب نتایج ضعیف در این رقابت‌ها و شکست همه هشت بوکسور به ایران برگشت. با توجه به این موضوع در روزهای اخیر هم شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری علیرضا استکی سرمربی تیم ملی از این سمت شنیده می‌شود.


استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد وضعیت قراردادش با فدراسیون بوکس و ادامه همکاری خودش با تیم ملی گفت: «من حدود 9 سال است که به عنوان ورزشکار و عضو کادر فنی در تیم ملی مشغول هستم و حدود چهار ماه به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت می‌کنم. طی این مدت هیچ قراردادی با فدراسیون نداشتم و هیچ پولی هم دریافت نکردم و قراردادم با فدراسیون دلی بود.»


وی ادامه داد: «هدف و آرزوی من موفقیت تیم ملی بوکس است و اگر من در کنار تیم باشم تمام سعی خودم را می‌کنم تا تیم ملی نتایج خوبی را کسب کند و اگر هم در کنار تیم نباشم برای سرمربی جدید تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.»


سرمربی تیم ملی در رابطه با نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بیان کرد: «این نفرات با نظر فدراسیون به اردوی تیم ملی دعوت شدند و از چند روز دیگر اردوی خودشان را در مجموعه انقلاب برای حضور قدرتمند در مسابقات آذربایجان شروع خواهند کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته