دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1395 - 11:39
برای پیروزی در دربی پاداش تعیین کردیم

افشارزاده: امیدوارم مظلومی طوری نتیجه بگیرد که استقلال قهرمان شود/ از کفاشیان تمنا کردیم پول توزی را بدهد

سرپرست باشگاه استقلال گفت: امیدوارم پول بازیکنان خارجی پرسپولیس هم از طریق فدراسیون فوتبال پرداخت شود تا هواداران این تیم هم گلایه‌ای نداشته باشند.
کد خبر : 76343

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پرداخت بدهی‌ باشگاه استقلال به «رودریگو توزی» که از طریق فدراسیون فوتبال انجام شد موج اعتراضی از سوی هواداران پرسپولیس به دنبال داشت چرا که آنها معتقد بودند در سال 86 هم این کار توسط فدراسیون وقت می‌توانست صورت بگیرد اما با کوتاهی مسئولان آن زمان 6 امتیاز از پرسپولیس کم شد و قهرمانی در هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر به سختی به دست آمد. این موضوع بهانه‌ای شد تا با بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال گفتگویی داشته باشیم تا وی بگوید استقلال از محل درآمدهای بازیکنان خود در جام‌جهانی برزیل بدهی رودریگو توزی را داده است.


افشارزاده در این رابطه به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «ما از کفاشیان خواهش و تمنا کردیم تا به کمک ما بیاید. چهار بازیکن استقلال در جام‌جهانی برای تیم ملی بازی کردند و این پول حق ما بود. در حقیقت فدراسیون فوتبال 2.5 میلیون دلار از فیفا طلبکار است که 400 هزاردلار آن متعلق به بازی‌هایی جام جهانی است و خوب ما از این پول سهم داریم. با توجه به اینکه هنوز بخش عمده پول‌های ایران از طریق فیفا آزاد نشده‌است و ما به آن دسترسی نداریم از علی کفاشیان خواهش کردیم به ما کمک کند این بدهی را بدهیم چرا که توان پرداخت آن را نداشتیم.»


وی ادامه داد: «کفاشیان کار عقلایی و انسانی انجام داد و با پرداخت بدهی توزی اجازه نداد از باشگاه استقلال امتیازی کسر شود. متقابلا پرسپولیس هم بازیکنانش در جام جهانی بازی کرده‌اند و از پول‌های جام جهانی سهم دارد. ان‌شاءالله برای پرداخت بدهی بازیکنان خارجی پرسپولیس هم فدراسیون از این باشگاه حمایت کند تا امتیازی از پرسپولیس کسر نشود.»


سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع که پرویز مظومی در یازدهمین و دوازدهمین دوره لیگ برتر درشرایطی که می‌توانست استقلال را قهرمان کند در هفته‌های پایانی جام را از دست داد و چگونه از این مربی حمایت می‌شود تا باردیگر قهرمانی ازچنگ او خارج نشود، تصریح کرد: «من و دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از ابتدای فصل از سرمربی تیم حمایت کردیم و تا پایان فصل هم حامی او خواهیم بود. مظلومی توانایی آن را دارد تا با تیم نتیجه بگیرد و امیدوارم تا پایان فصل به گونه‌‌ای نتیجه بگیرد که در نهایت استقلال قهرمان شود».


وی در مورد دیدار دربی با پرسپولیس و اهمیت نتیجه آن برای هر دو تیم گفت: «بچه‌ها تا اینجا خوب کار کرده‌اند و امیدوارم در دربی هم خوب بازی کنند و نتایج موفقی که تا اینجا به دست آورده‌اند را ادامه دهند. اصلا نمی‌توانم نتیجه دربی را پیش‌بینی کنم. مسلما هر تیم که بازی خوبی انجام دهد برنده می شود و شادی و شور و هیجان را به هوادارانش می‌دهد. ان‌شاء‌الله روند کار به گونه‌ای پیش برود که بازیکنان ما کمتر اشتباه کنند و در پایان برنده شوند.»


افشارزاده در ادامه خاطرنشان کرد: «برای اینکه انگیزه بازیکنان را برای این بازی زیاد کنیم پاداش ویژه‌ای برای آنها درنظر گرفته‌ایم که در صورت برتری مقابل پرسپولیس به آنها تقدیم خواهیم کرد.»


وی در پایان درباره دیگر بدهی‌های بازیکنان خارجی اسبق استقلال نیز بیان کرد: «همان‌طور که موفق شدیم پول دو بازیکن قبلی را بدهیم ، پول مابقی را نیز پرداخت می‌کنیم تا در آینده نیز خطری باشگاه استقلال را تهدید نکند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب