دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1395 - 11:08
در گفت‌وگو با آنا

سیاوش بختیاری‌زاده: دیروز سکته می‌کردم چه کسی دیه من را می‌داد؟!/ فردوسی‌پور برای کوبیدن سرش، میز دارد من سرم را به کجا بکوبم؟!

سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: در فوتبال همیشه اتفاقات عجیب می‌افتد و ما هم برای ماندن در لیگ برتر به چیزی شبیه معجزه نیاز داریم.
کد خبر : 76341

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال اهواز بعد از شکست روز گذشته مقابل هم شهری صدر جدولی خود عملا شانسی برای بقا در لیگ برتر ندارد. شاگردان سیاوش بختیاری‌زاده که تلاش زیادی برای نتیجه گیری در دیدار مقابل استقلال خوزستان انجام دادند اما در نهایت با یک گل مغلوب استقلال خوزستان شدند تا تیم عبدالله ویسی به لطف همنام اهوازی خودش جای استقلال تهران را در صدر بگیرند.


سیاوش بختیاری زاده سرمربی استقلال اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز گذشته تیمش گفت: «بازی خیلی خوبی را جلوی تیم خوب استقلال خوزستان انجام دادیم. از همه جوانان تیمم تشکر می‌کنم که زحمات زیادی کشیدند اما متاسفانه با اشتباهات داوری فرصت امتیازگیری را از دست دادیم.»


وی با انتقاد از وضعیت داوری در بازی روز گذشته افزود: «من از کمیته داوران گله دارم که چرا داوران ضعیف را برای مهمترین بازی روز گذشته انتخاب کردند. بازی که نقش مهمی در سرنوشت تیم‌های مدعی داشت. متاسفانه گل صحیح ما را خطا گرفتند. اگر من دیروز سکته می کردم چه کسی باید دیه من را پرداخت می‌کرد. شدت عصبانیت من به حدی است که هنوز در شوک اشتباه داوری به سر می برم . عادل فردوسی‌پور در برنامه نود وقتی عصبانی می‌شود دسترسی به میز دارد و می‌تواند سرش را به آن بکوبد اما من دیروز از عصبانیت نمی دانستم چکارکنم و چیزی نبود که سرم را به آن می‌کوبیدم. امروز هم با گذشت یک روز از بازی ما مقابل استقلال خوزستان می‌خواهم سرم را به دیوار بکوبم هنوز هم باورم نمی‌شود چطور داور گل صحیح ما را خطا اعلام کرده است.»


بختیاری‌زاده در رابطه با اینکه استقلال اهواز نیاز به معجزه دارد تا در لیگ برتر بماند بیان کرد: «در فوتبال همیشه اتفاقات عجیب می‌افتد و ما هم برای ماندن چیزی شبیه معجزه نیاز داریم. ما باید در پنج بازی پایانی به پیروزی برسیم تا شانسی برای بقا داشته باشیم و امیدوارم که این معجزه اتفاق بیفتد.»


سرمربی استقلال اهواز در خصوص نبرد با تیم‌های صدرجدول در هفته‌های پایانی لیگ گفت: «ما در هفته‌های پایانی با تیم‌های مدعی بازی داریم و تمام تلاش خودمان را برای متوقف کردن این تیم‌ها انجام می‌دهیم. جوانان استقلال اهواز با تمام وجود از نام و اعتبار باشگاه دفاع می‌کنند و در هیچ دیداری کم نمی‌گذارند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته