دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1395 - 11:14

فینال لیگ برتر بسکتبال فردا آغاز می‌شود؛ جدال خوزستانی برای قهرمانی

فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از فردا آغاز می‌شود که طی آن تیم‌های پتروشیمی بندر امام و نفت آبادان دو نماینده خوزستان برای تصاحب جام قهرمانی روبه روی یکدیگر قرار می‌گیرند.
کد خبر : 76340

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، لیگ برتر بسکتبال به پله آخر رسید و فردا (‌یکشنبه) دو تیم خوزستانی نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام در اولین گام در فینال این رقابت‌ها روبه روی یکدیگر قرار می گیرند تا یک جدال جنوبی را در بازی فینال شاهد باشیم.


تیم پتروشیمی در لیگ امسال بسیار خوش درخشید و در همه هفته‌های لیگ صدرنشین بود. شاگردان مهران شاهین طبع در آخرین بازی خود مقابل شهرداری اراک پیروز شد و جواز حضور زودهنگام خود را در فینال مسابقات به دست آورند و یک ماهی است که تنها نظاره گر مسابقات لیگ در مرحله نیمه نهایی هستند.


در سوی دیگر میدان نفت آبادان قرار دارد، این تیم در مرحله نیمه نهایی مقابل شمیدر تهران به میدان رفت و توانست با پیروزی مقابل این تیم تهرانی به فینال مسابقات صعود کند. تیم نفت آبادان دو سال است که در لیگ برتر حضور دارد و در این فصل هم عملکرد بسیار خوبی داشته است.


بازی فینال لیگ‌برتر به صورت 4 برد از 7 مسابقه است یعنی هر تیمی که تعداد برد‌هایش را زودتر به عدد 4 برساند جام قهرمانی را از آن خود می‌کند. طبق برنامه فدراسیون بسکتبال روزهایی یکشنبه و‌ دوشنبه نفت‌آبادان میزبانی پتروشیمی خواهد بود و پنج‌شنبه و جمعه این هفته هم آبادانی‌ها از حریف خود پذیرایی خواهند کرد.


امسال پس از 15 سال تیم‌های تهرانی موفق نشدند به فینال لیگ برتر راه پیدا کنند و لیگ امسال را باید به نام خوزستانی‌ها ثبت کرد.


دیدار رده‌بندی هم بین دو تیم‌ شهرداری اراک و شیمیدر هم به صورت 4 برد از 7 مسابقه، انجام خواهد شد.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته