دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1393 - 11:56
بعد از بازی با شیلی و سوئد قرار نیست از تیم ملی بروم

کی‌روش: امیدوارم بازی با شیلی به خاطر پول لغو نشود/ جهانبخش و آزمون را به امید نمی‌دهم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در بازگشت به تهران درباره شایعه لغو دیدار دوستانه این تیم مقابل شیلی، ابراز امیدواری کرد این بازی به خاطر پول لغو نشود.
کد خبر : 7633

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌ کارلوس کی‌روش در بازگشت به کشورمان گفت:‌ در مدتی که ایران نبودم می‌دانم چه اتفاقاتی در فوتبال رخ داده و از همه موضوعات آگاهم.


وی ادامه داد: برنامه ما انجام 2 دیدار تدارکاتی با تیم‌های ملی سوئد و شیلی در ماه مارس است که امیدوارم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این 2 بازی برگزار شود.


کی روش درباره شایعه لغو دیدار شیلی عنوان کرد: من نیز خبرهایی مبنی بر لغو این دیدار را شنیده‌ام اما هنوز چیزی در این زمینه قطعی نشده است، البته امیدوارم دیدار با شیلی به دلیل مسائل مالی و نبود پول لغو نشود.


سرمربی تیم ملی درباره شایعه کناره‌گیری از تیم ملی بعد از انجام 2 دیدار دوستانه،عنوان کرد:‌ هیچ اظهار نظری در این زمینه نمی‌توانم انجام دهم جز اینکه بگویم قرار نیست بعد از بازی با شیلی و سوئد از تیم ملی خداحافظی کنم.


کی‌روش درباره حضور فرهاد مجیدی به عنوان مربی در تیم ملی نیز اظهار کرد: اولین بار است که چنین موضوعی را می‌شنوم و این موضوع هرگز صحت ندارد زیرا کادر فنی تیم کامل است.


وی ادامه داد: امیدوارم بازی با شیلی برگزار شود زیرا انجام این 2 بازی تدارکاتی فرصت بسیار خوبی است که بازیکنان جوان تیم خودشان را محک بزنند و برای دیدارهای حساس آماده باشند.


کی‌روش درباره این موضوع که تیم امید خواهان حضور جهانبخش و آزمون در تمرینات آماده سازی این تیم برای حضور در انتخابی المپیک است،‌ عنوان کرد: درباره این موضوع با کفاشیان هم صحبت کردم و گفتم این 2 بازیکن متعلق به تیم بزرگسالان هستند و نمی‌توانم آنها را در اختیار تیم امید قرار دهم.


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با ابراز نارضایتی از حضور پورعلی گنجی در لیگ چین گفت: متاسفانه نمی‌دانم چه افرادی به این بازیکن جوان توصیه کردند پیشنهاد چینی‌ها را قبول کند اما به احتمال فراوان آنها بیشتر مسائل مالی را در انتقال این بازیکن در نظر گرفتند و به پیش رفت پورعلی گنجی توجهی نداشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته