دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1395 - 20:49

نوبت صدرنشینی ویسی و شاگردانش رسید / دایی تیم آقا معلم را درهم کوبید

استقلال خوزستان با پیروزی برابر تیم بحران زده استقلال اهواز موقتا به صدرجدول راه یافت.
کد خبر : 76286

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار استقلال خوزستان توانست دیگر آبی‌پوش خوزستان استقلال اهواز را با یک گل شکست دهد. تک گل این دیدار را حسن بیت سعید (۶۹) برای استقلال خوزستان به ثمر رساند تا شاگردان ویسی با 46 امتیاز موقتا به صدرجدول صعود کنند.


گسترش فولاد در دیداری جنجالی در شرایطی که 10 نفره بود، موفق شد 3 بر 2 از سد راه‌‌آهن عبور کند. سید مهدی سیدصالحی (9)، محمد ابراهیمی (دقیقه 68 ــ پنالتی و 90) برای گسترش فولاد و مجید حسینی (47) و مهران موسوی (76) برای راه‌آهن گلزنی کردند.


در قم شاگردان علی دایی موفق شدند بهترین نتیجه دیدارهای امروز را رقم بزنند و 4 بر صفر شاگردان مجید جلالی را شکست دهند. گل‌های تیم صبا را در این بازی، اکبر صادقی در دقایق یک و 73 و فرید بهزادی‌کریمی در دقایق 14 و 35 به ثمر رساندند. سایپا با این شکست عملا از جمع مدعیان خارج شد.


فولاد خوزستان با گل دقایق پایانی اسماعیل شریفات توانست سیاه‌جامگان را در خانه شکست دهد و ضمن نجات دادن خود از منطقه سقوط شاگردان فرهاد کاظمی را یک گام دیگر به سقوط نزدیک کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته