دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1393 - 11:52

بازدید اعضای شورای شهر تهران از مجتمع پردازش و دفع آرادکوه

در بازدیدی که اعضای شورای شهر تهران از پروژه‌های زیست محیطی سازمان مدیریت پسماند به عمل آوردند، بر ضرورت توسعه پروژه‌های زیست محیطی سازمان مدیریت پسماند تاکید شد.
کد خبر : 7628

به گزارش گروه اجتماعی آنا، در این بازدید که رحمت اله حافظی و محمد حقانی از فعالیت‌های زیست محیطی سازمان پسماند شهرداری تهران در مجتمع آرادکوه به عمل آوردند، ضمن بازدید از پروژه ریجکت سوز و مرکز دفن بهداشتی زباله‌های بیمارستانی توضیحات محمدرضا عظیمیان، معاون پردازش و دفع سازمان نیز در این باره ارائه شد.


عظیمیان، حذف تانکر و استفاده از آبیاری تحت فشار، توسعه فضای سبز آرادکوه و کاربرد پساب حاصل از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کهریزک برای آبیاری درختان غیر مثمر موجود در محوطه از جمله کوشش‌های زیست محیطی این سازمان اعلام کرد که به زودی محقق خواهد شد.


رحمت اله حافظی نیز در این بازدید با اشاره به اهمیت سلامت شهروندی و نقش مهم سازمان مدیریت پسماند در ارتقا این مهم، برتوسعه فعالیت‌هایی زیست محیطی در مدیریت پسماند تاکید کرد.


همچنین در ادامه محمد حقانی، رهنمودهای لازم را در خصوص کارکرد مطلوب‌ نیروگاه زباله سوز ارائه و خواستار پیشبرد فعالیت‌ها مطابق با برنامه ۵ ساله شهرداری تهران شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته