دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1395 - 15:10

مهاجری: درخطر سقوط نیستیم / کی‌روش تاکنون به مشهد نیامده است

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: بعد از اینکه ملوان را در مشهد شکست دادیم خیال‌مان بابت ماندن در لیگ راحت شد.
کد خبر : 76262

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی با نفت گفت: «ما با تیم‌های پایین جدول فاصله خوبی داریم و نگران سقوط به دسته پایین‌تر نیستیم. با این حال در چند بازی باقی‌ مانده از فصل سعی می‌کنیم جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم.در اولین سال مربیگری‌ام تیم‌مان به جایی رسیده بود که نه به لیگ برتر صعود می‌کرد و نه به دسته دو می رفت، اما با تمهیداتی که اندیشدیم کاری کردیم که امتیازات خوبی را کسب کنیم. این بار هم برنامه‌هایی را داریم تا بتوانیم به این هدف برسیم.»


سرمربی پدیده خراسان درپاسخ به سوال خبرنگار آنا در مورد اینکه پدیده در لیگ برتر می‌ماند یا خیر،‌گفت: «ما بعد از اینکه ملوان را در مشهد شکست دادیم خیال‌مان بابت ماندن در لیگ راحت شد. 33 امتیاز داریم و با تیمی که در خطر سقوط است 13 امتیاز فاصله داریم. امیدوارم در 6 بازی آینده به گونه‌ای نتیجه بگیریم که بتوانیم جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم.»


مهاجری در مورد اینکه بازیکنان‌تان بی‌انگیزه می‌شوند وقتی شانس سهمیه و یا خطر سقوط ندارید، گفت:«سال اولی که در تیم شیرین فراز کرمانشاه سرمربی بودم این شرایط را تجربه کردم. نه در خطر سقوط بودیم و نه شانس صعود داشتیم. شرایطی را ایجاد کردیم که از بازیکنان خود به خوبی استفاده کردیم. من سعی می‌کنم در هفته‌های پایانی از بازیکنان شایسته‌ای که به خاطر کمی تجربه کمتر در لیگ بازی کرده‌اند استفاده کنم. ضمن اینکه بازیکنان بزرگ و باتجربه ما خیلی خوب کار می‌کنند و به جوانان ما انگیزه می‌دهند.»


مهاجری در مورد اینکه در ابتدای فصل از بازیکنان جوانش راضی نبود، گفت: «در مقطعی ما دچار افت شدیم. اما جوانان ما شرایط بازی را پیدا کردند اما نمی‌توانستم از 4-5 بازیکن جوان به طور همزمان در ترکیب استفاده کنم. اما بازیکنان خوبی مثل علی مردانی داشتیم که خیلی خوب بازی کردند و از عملکرد آنها راضی هستم.»


سرمربی تیم پدیده در مورد اینکه چرا تیمش در تیم ملی بازیکن ندارد، بیان داشت: «کی‌روش و دستیارانش اکثر بازی‌های لیگ را رصد می‌کنند و جالب این است که مشهد دو تیم در لیگ برتر دارد اما کی‌روش تاکنون به مشهد نیامده است. حضور کی‌روش در مشهد به بازیکنان انگیزه بیشتری می‌دهد. انتظارم این بود که کی‌روش حداقل برای دیدن بازی ما یک بار به ورزشگاه می‌آمد. دو تیم مشهدی جوانان شایسته‌ای دارد. تیم ما هم یکی دو بازیکن شایسته حضور در تیم ملی را دارد.»


وی در مورد مصدومان تیمش عنوان کرد: «مهرداد رضایی مصدوم است و مرادمند محروم تیم ماست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته