دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1395 - 12:24
در شورای معاونان آموزشی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان

امیرتیموری: برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت در واحدهای دانشگاهی جدی گرفته شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد که برگزاری دوره‌های کوتاه مدت باید در واحدهای دانشگاهی استان گیلان جدی گرفته شود و از این دوره‌ها برای افزایش درآمدزایی و کاهش هر چه بیشتر وابستگی به شهریه های دانشجویی بهره‌مند شد.
کد خبر : 76191

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، دکتر علیرضا امیرتیموری در شورای معاونان آموزشی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با تبریک سال جدید به همکاران، ابراز امیدواری کرد با افزایش تلاش‌ها و با همکاری و همدلی در سال جدید در راستای تحقق اهداف دانشگاه آزاد اسلامی به نتایج بسیار خوبی در زمینه اقدام و عمل دست یابیم.


دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی به معنای مقاوم‌سازی اقتصاد در برابر فشارها و تهدیدهاست افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی در دو و نیم سال اخیر این شعار با درایت دکتر میرزاده در مجموعه جاری و ساری شده است.



دبیر هیأت امنای استان گیلان با توجه به برنامه راهبردی ششم دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اظهار کرد: برنامه راهبردی ششم توسعه و بودجه 1395 دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مصوب و ابلاغ شد که با برش واحدی و ابلاغ به واحدهای دانشگاهی استان گیلان در راستای عملیاتی شدن این برنامه راهبردی اقدام خواهد شد.


امیرتیموری ادامه داد: با توجه با تأکیدات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص نظام کشاورزی گلخانه‌ای، دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بر خود تکلیف دانسته است که در سال جدید با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود با توجه به شرایط اقلیمی خوب این استان، از این ظرفیت نهایت استفاده را برای درآمدزایی ببرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از تصویب 139 رشته و رشته محل در سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته تعداد 82 حکم کارگزینی برای اعضای هیأت علمی جدید در استان گیلان صادر شد و در سال 1395 با جذب اعضای هیأت علمی جدید با توجه به فراخوان داده شده در راستای نزدیک شدن به استاندارد نسبت استاد به دانشجو در استان گیلان اقدام خواهد شد.



این مسئول خواستار حضور فعال اعضای هیأت علمی در دانشگاه شد و تصریح کرد: معاونان آموزشی واحدهای دانشگاهی نسبت به تدارک محل کار در دانشگاه برای اختصاص به اعضای هیأت علمی کوشا باشند چراکه راه مقاوم‌سازی اقتصاد در دانشگاه‌ها در برابر تهدیدها و فشارها تکیه بر اقتصاد دانش‌بنیان است و همدلی و همکاری اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی باعث خواهد شد که این موضوع تحقق یابد.


شورای معاونان آموزشی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور معاونان آموزشی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، رؤسا و معاونان آموزشی و برنامه ریزی و کارشناسان برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته