دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1395 - 20:09

قتل در نقطه صفر مرزی / بازپرس جنایی دستور تحقیقات جدید را صادر کرد

رسیدگی به پرونده پسر جوان که در مرز پاکستان توسط افراد ناشناسی به قتل رسیده بود، به دستور بازپرس جنایی وارد مرحله جدید شد.
کد خبر : 76064

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، 24 خرداد سال 93 پسر جوانی به نام بابک درحالی که با شلیک گلوله مجرح شده بود به یکی از بیمارستان های استان سیستان و بلوچستان منتقل شد. اما شدت جراحات وارده و خونریزی در حدی بود که پسر جوان تسلیم مرگ شد.


با مرگ او رسیدگی به این پرونده آغاز شد و یکی از اقوام مقتول که او را به بیمارستان انتقال داده بود در تحقیقات به کارآگاهان جنایی گفت: بهروز به پاکستان رفته بود و روز حادثه سوار بر تویوتا خود راهی ایران بود که در نزدیکی مرز چند مرد مسلح که در کمین بودند به او تیراندازی می کنند. بابک موفق به فرار از کمین اول می شود، اما در کمین دوم مورد اصابت تیر قرار می گیرد. مردان مسلح از او می خواهند که 3 هزار روپیه برای عبور بدهد. مردان مسلح زمانی که بابک را مجروح می بینند و از آنجایی که او پولی به همراه نداشت به ایران می آورند.


باتوجه به مرگ پسر جوان، تحقیقات برای دستگیری عاملان این جنایت صورت گرفت اما هیچ رد و سرنخی از آنها به دست نیامد. باتوجه به ماده 316 قانون آئین دادسرای کیفری، اشخاصی که در خارج از قلمرو جمهوری اسلامی مرتکب جرم شده باشند و متهمان نیز خارجی باشند، رسیدگی به پرونده به دادسرای جنایی تهران ارجاع خواهد شد.


بدین ترتیب پرونده قتل پسر جوان به شعبه هفتم دادسرای امور جنایی پایتخت ارجاع شد و بازپرس احمدبیگی دستور تحقیق از افرادی که مقتول را به داخل ایران انتقال داده اند و دستور کارشناسی اسلحه و مشخص شدن کالیبر و نوع آن را صادر کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: قتل مرز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته