دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ایجاد مراکز رشد در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان

دبیر شورای اقتصاد و سرمایه گذاری دانش‌بنیان ستاد هماهنگی استان سیستان و بلوچستان از ایجاد مراکز رشد در سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد.
کد خبر : 7606

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیرضا هیراد در جلسه مشترک شورای اقتصاد و سرمایه‌گذاری دانش‌بنیان ستاد هماهنگی استان سیستان و بلوچستان و پارک علم و فناوری استان در دانشگاه سیستان و بلوچستان با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و تشکر از همکاری متقابل پارک فناوری، گفت: با وجود پتانسیل‌های فراوان استان سیستان و بلوچستان در بخش معدن مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در این زمینه در دست اقدام دارد.


این مسئول با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در راستای شرکت‌های دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در راستای فعالیت‌های پژوهشی و تجاری‌سازی دانش و همچنین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ستاد هماهنگی بتوانیم در سال 94 تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان را افزایش دهیم.


محمدنبی شهیکی رئیس پارک فناوری اطلاعات استان سیستان و بلوچستان هم از برگزاری کارگاه‌های آموزشی اثربخش در مرکز رشد تقدیر و تشکر کرد و گفت:‌ برگزاری این کارگاه‌های آموزشی به عنوام گام اول یک برنامه و فعالیت بسیار ارزشمند بوده است در راستای دست‌یابی به نتایج بهتر و ارزشمندتر پیشنهاد می‌شود جلسه راهبردی دانش‌بنیان تشکیل شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته