دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاونان علوم پزشکی، ورزشی و اداری مالی دانشگاه آزاد در نشست هماهنگی از حوزه‌های خود گفتند

رشد در علوم پزشکی و ورزش و ابلاغ بخشنامه افزایش حقوق

معاونان علوم پزشکی، ورزشی و اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی، مطالباتشان از روسای واحدهای مراکز استان در ششمین نشست هماهنگی و پایش أمور استان‌ها را مطرح کردند.
کد خبر : 76003

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر سیدعلی ابطحی، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از همکاری اعضای هیات رئیسه و روسای واحدها تشکر کرد و گفت: «خوشبختانه 7 بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی در سال گذشته در اعتباربخشی بیمارستانی، درجه اول را کسب کرد.»


او به افتخارات حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: «سهم دانشگاه آزاد اسلامی در بین 2/5درصد برتر دانشجویان پزشکی در سال گذشته به 22 نفر رسیده که پیش از این میزان آن 6 نفر بوده است. همچنین توانستیم در داروسازی بالاترین رتبه کشوری را کسب کنیم.»


ابطحی به تقویت جایگاه دفاتر EDC و EDO اشاره کرد و گفت: «بهترین مشاوران، دانشجویان هستند که باید براساس EDC در برنامه‌ها مشارکت کنند.»


او گفت: «سهم دانشگاه آزاد اسلامی در المپیاد دانشجویی از 6 نفر به 60 نفر افزایش یافته است.»


دادگان: کسب مقام اول در لیگ برتر کشور توسط 12 تیم دانشگاه آزاد اسلامی


دکتر محمد دادگان معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به قدردانی و تشکر سازمان قهرمانان ملی ورزش کشور از تلاش‌های دکتر حمید میرزاده اشاره کرد و گفت: «خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دانشجویی ورزش همگانی توانست 250هزار دانشجو را جذب و در 28 رشته ورزشی مسابقات درون‌واحدی برگزار کند. در بخش حرفه‌ای در لیگ برتر 20 تیم از دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند که 12 تیم از آنها در سطح ایران مقام اول را کسب کرده‌اند. همچنین موفق به کسب 7 سهم آسیایی در مسابقات برون‌مرزی شده‌ایم.»


دادگان از روسای واحدها خواست به اهداف معاونت ورزش در برنامه پنج ساله دانشگاه توجه داشته باشند.


احسانی: ابلاغ بخشنامه افزایش حقوق کارکنان و اعضای هیات علمی


دکتر مرتضی احسانی، معاون امور اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ بخشنامه افزایش حقوق کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: «براساس این بخشنامه، میزان افزایش حقوق و مزایای کارکنان 15درصد و اعضای هیات علمی 20درصد خواهد بود که این افزایش از فروردین اعمال می‌شود.»


احسانی به برنامه‌های این معاونت در سال جاری اشاره کرد و افزود: «اصلاح حساب‌های سنواتی، نظارت بر خریدها و جلوگیری از رسوب کالا در انبار، ایجاد صندوق رفاه دانشجویی در تمامی واحدها، مهیا کردن فرصت و شرایط بازخریدی کارکنان، ارسال منظم مطالبات مربوط به بنیاد شهید و ... از برنامه‌های این معاونت در سال آتی است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته