دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1395 - 15:50

تایید صحت روانی عامل قتل پسر 10 ساله

کمیسیون پزشکی قانونی با گذشت هفت ماه از قتل کودک 10 ساله، سلامت روانی متهم را صادر کرد. عامل این جنایت در کمتر از 24 ساعت پس از بریدن سر پسر 10 ساله در مقابل خانه‌اش دستگیر شد.
کد خبر : 76000

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، صبح امروز نظریه پزشکی قانونی در رابطه با قاتل جوانی که هفت ماه قبل پسر 10 ساله‌ای را به قتل رسانده بود به‌دست بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد.


دهم شهریور سال گذشته جسد پسر 10 ساله‌ای، مقابل خانه‌اش کشف شد. به دنبال این جنایت، اکیپ بررسی صحنه جرم به همراه بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی راهی محل شده و تحقیقات در این رابطه آغاز شد. با حضور تیم جنایی در محل حادثه در بازارچه محله وحدت اسلامی آنها با جسد پسر ده ساله ای به نام سپهر که سرش از گردن بریده شده بود، روبرو شدند. در تحقیقات، مادر مقتول مدعی شد سپهر ساعتی قبل برای خرید نان از خانه خارج شد و پس از گذشت دقایقی با سر و صدای همسایه‌ها وقتی برای موضوع به خیابان آمدم با جسد فرزندم مقابل در خانه روبه‌رو شدم.


در ادامه تحقیقات دختر سه ساله‌ای که شاهد ماجرا بود مدعی شد قاتل پسر جوانی با لباس آبی رنگ بود که پس از قتل سراسیمه از محل فرار کرد. در مرحله بعدی، کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت پرداختند و در نهایت تصویر متهم فراری به‌دست آمد. سه روز بعد از قتل پسر 10 ساله، مرد جوان در حوالی خیابان پانزده خرداد دستگیر شد. متهم که به جنایت خود اعتراف کرده بود در تحقیقات مدعی شد که تحت درمان روانپزشک است و شیشه مصرف می‌کند.


با توجه به اعتراف متهم، او روانه زندان شد و به دستور بازپرس پرونده برای مشخص شدن صحت روحی و روانی‌اش به کمیسیون پزشکی قانونی انتقال داده شد. بعد از تحقیقات صورت گرفته توسط کمیسیون پزشکی صحت روانی متهم جوان تائید شد. اما به خاطر ابهاماتی در پرونده مجددا پرونده به کمیسیون پزشکی قانونی ارجاع شد. اما باتوجه به ابهاماتی که در پرونده وجود دارد، پرونده برای رفع ابهامات به کمیسیون پزشکی قانونی ارجاع شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: قتل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته