دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1393 - 11:01

مومنی مقدم: در مشهد متفاوت خواهیم بود/ بازیکنانم از عملکرد خود متعجب بودند

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد معتقد است بازیکنانش در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مقابل ارومیه در مشهد نمایش بهتری خواهند داشت.
کد خبر : 7600

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌ رضا مومنی مقدم در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در پایان دیدار با شهرداری ارومیه، گفت: باید اعتراف کنم که امروز میزان در بدترین روز خود قرار داشت. البته در ورزش برد و باخت وجود دارد و این طبیعت مسابقات ورزشی است.


وی افزود: خوشبختانه دیدارها ٢ از ٣ هستند و قطعا ما در مشهد این شکست را جبران می کنیم. امیدوارم بازیکنان من بتوانند در دیدار دوم با پیاده کردن تمام خواسته های کادر فنی در زمین نتیجه دلخواه را کسب کنند.


مومنی مقدم ادامه داد: بازیکنان من خودشان هم از عملکرد خود متعجب شده بودند. این قابلیت تیم ما نیست و قطعا در ادامه بهتر خواهیم بود.


سرمربی تیم میزان مشهد درباره روند این دیدار، گفت: به نظر من ست دوم نقطه عطف این مسابقه بود. جایی که قدرت اصلی دو تیم به نمایش گذاشته شد. با این وجود تیم من در این ست هم تنها ٤٠ درصد از توانایی های خود را ارائه داد و باخت در این ست تیم را از نظر روحی دچار افت کرد.


وی اضافه کرد: در ست سوم بازیکنانم با روحیه ضعیف کار کردند و نتوانستند نتیجه لازم را بگیرند. آن ها در پوئن های حساس پر اشتباه و کم تمرکز بودند. تیم ارومیه هم به خوبی سرویس زد و توانست بر میدان حاکم باشد.


مومنی مقدم در پایان ضمن تبریک به تیم شهرداری ارومیه گفت: این تیم تماشاگران بسیار خوبی دارد که فقط تیم خود را تشویق کردند و به برد تیم شهرشان کمک کردند.


انتهای پیام/

برچسب ها: میزان والیبال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته