دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1393 - 10:53

سیدعباسی: میزان ضعیف نبود ما عالی بودیم

سرمربی تیم شهرداری ارومیه با اشاره به پیروزی این تیم مقابل میزان عنوان کرد: به اعتقاد من تیم میزان با وجود باخت ضعیف کار نکرد بلکه عملکرد تیم ما عالی بود.
کد خبر : 7597

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، جهانگیر سیدعباسی پس از پیروزی ٣ بر صفر تیمش مقابل میزان مشهد در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ برتر، اظهار کرد: بازی خوب و مهیجی بود. به خصوص در ست دوم دو تیم پایاپای پیش می رفتند.


وی ادامه داد: میزان تیم بزرگی است و شخصیت قهرمانی دارد. کادر فنی این تیم از مربیان جوان و با دانشی تشکیل شده است و ٧ ملی پوش دارد. به همین دلایل ما انتظار بازی سختی داشتیم.


سیدعباسی افزود: در ابتدای بازی شهرام محمودی با افت فشار شدید روبه رو شد که این برای تیم ما مثل یک کابوس بود! جایگزین کردن محمودی کار ساده‌ای نیست. هرچند ما فرهاد پیرودپور را جایگزین وی کردیم اما نبود مهره ای مانند شهرام محمودی به تیم از لحاظ روانی هم لطمه می زند.


وی با بیان این که به نظر من میزان در این دیدار ضعیف کار نکرده است، افزود: تیم ما به خصوص درست سوم عالی کار کرد و با استفاده از نقاط ضعف حریف بر بازی سوار شد. اما در ست دوم واقعا به سختی پیروز شدیم زیرا شهرام در زمین نبود و ما عملا منطقه ٢ را در اختیار نداشتیم.


سرمربی تیم شهرداری ارومیه، ضمن تقدیر از تماشاگران حاضر در سالن، خاطر نشان کرد: خوشبختانه ٧ هزار تماشاگر حاضر در سالن به هیچ عنوان به حریف اهانتی نکردند و مانند همیشه حامی تیم خودشان بودند. با وجود این تماشاگران ما مشکلی در ارومیه با هیچ تیمی نخواهیم داشت.


سید عباسی به دیدار روز چهارشنبه تیمش با میزان در مشهد اشاره کرد و گفت: قطعا تیم میزان در حضور تماشاگرانش قدرتمندتر خواهد بود. تیم میزان شخصیت قهرمانی دارد و قطعا در مشهد کار سختی در پیش رو داریم.


سرمربی تیم شهرداری ارومیه بار دیگر به رفتن سعید معروف از تیمش اشاره و اظهار کرد: شما تصور کنید بازیکنی مانند سعید را از تیم ملی بگیریم . قطعاً صدمه بزرگی به تیم وارد خواهد شد. اما این صدمه در یک تیم باشگاهی چند برابر است. علاوه بر این ما پس از رفتن سعید با مصدومیت چند مهره دیگر تیم هم مواجه شدیم.


وی تصریح کرد: با این حال به اعتقاد من تیم شهرداری ارومیه به بلوغ کافی رسیده است. هر چند نمی توان از الان درباره قهرمانی حرفی زد اما شخصیت قهرمان شدن را داریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته