دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در ششمین نشست هماهنگی و پایش امور استان‌ها مطرح کرد:

گسترش فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی، با کمک استادان خارجی

دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در ششمین نشست هماهنگی و امور پایش استان‌ها که صبح امروز با ریاست دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه برگزار شد، بر گسترش فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه و جذب دانشجوی خارجی تاکید کرد.
کد خبر : 75954

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «با توجه به تفویض اختیاری که به استان‌ها درباره جذب هیات علمی شد و تعهد استان‌ها، این مسئله باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.»


او روند ممیزی رشته‌ها در وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد و گفت: «همه واحدها باید در زمینه ارتقا و ترفیع اعضای هیات علمی اهتمام بیشتری نشان دهند. البته باید حداقل‌ها برای ترفیع و ارتقا رعایت شود.»


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی بر لزوم رعایت سقف دانشجویان کلاس‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری تاکید کرد و گفت: «همچنین باید مانند گذشته با افرادی که شئون اسلامی، فرهنگی و علمی را رعایت نمی‌کنند، برخورد قانونی شود.»


او افزود: «در راستای گسترش فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی، باید از استادان خارجی کمک گرفته شود. همچنین شرایطی فراهم شود که جذب دانشجویان خارجی افزایش یابد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته