دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1393 - 10:48
در گفت‌وگو با آنا

درخشان:‌ مقابل تراکتور تیم نبودیم/ هواداران تراکتور فوق‌العاده هستند

سرمربی تیم پرسپولیس تاکید کرد بازیکنانش در دیدار با تراکتورسازی عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان دادند.
کد خبر : 7595

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تراکتورسازی در دیدار با سرخپوشان دهمین شکست فصل را به قرمزهای پایتخت تحمیل کرد تا شاگردان درخشان در حسرت ادامه روند رو به رشد خود بمانند.


حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، گفت: متاسفانه از نتیجه به دست آمده در دیدار با تراکتورسازی راضی نیستم اما بازیکنانم در زمین تمام تلاش خود را به کار گرفتند.


وی ادامه داد: قبول دارم در بازی با تراکتورسازی به معنای واقعی یک تیم کامل در زمین نبودیم و همین موضوع مشکل بسیار بزرگی را برای ما در دیدار با حریف به وجود آورد.


سرمربی پرسپولیس افزود: بازیکنانم بسیار خسته بودند و از طرفی بازیکنان جایگزین نیز کیفیت لازم را برای رویارویی با حریف نداشتند که همین موضوع باعث شد تا نتوانیم نتیجه‌ دلخواه را کسب کنیم.


درخشان درباره حضور هواداران تراکتورسازی به آنا گفت: تبریزی‌ها همیشه از تیم خود حمایت می‌کنند،‌ حضور آنها در ورزشگاه یادگار موجب می‌شود تا این تیم در اکثر دیدارهایش به برتری دست یابد و به اعتقاد من هواداران تبریزی فوق العاده هستند.


وی عنوان کرد:‌ تمام تلاش ما این است که بتوانیم در ادامه لیگ روند بهتری داشته باشیم اما برنامه ریزی سازمان لیگ کاملاً به ضرر پرسپولیس تمام خواهد شد.


سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: بعد از انجام 2 بازی پرفشار در لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته به مصاف تراکتورسازی رفتیم. امروز بازیکنان تمرین ریکاوری خواهند داشت و فردا نیز باید تمرینات خود را برای دیدار با مسجد سلیمان در روز پنجشنبه آغاز کنیم، متاسفانه همانطور که می‌بینید ما هیچ زمانی برای کسب آمادگی نداریم و سازمان لیگ نیز حاضر نیست ما را حمایت کند.


وی اضافه کرد: متاسفانه در شرایطی باید به مصاف النصر برویم که بازیکنانم حتی فرصت ریکاوری هم نخواهند داشت و به محض اتمام دیدار با مسجد سلیمان باید خود را برای دیدار حساس مقابل حریف آماده کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته