دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1393 - 10:28

بنگر: خسته بودیم، شرمنده هواداران شدیم

مدافع تیم پرسپولیس خستگی بازیکنان این تیم را عامل شکست سرخپوشان دانست.
کد خبر : 7587

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سرخپوشان روز گذشته در دیدار با تراکتورسازی دهمین شکست فصل خود را تجربه کنند تا همچنان روند رو به نزول خود در لیگ برتر را ادامه دهند.


محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، گفت: هیج بازیکنی دوست ندارد تیمش بازنده میدان باشد و بازیکنان پرسپولیس نیز مسلماً از نتیجه به وجود آمده ناراضی هستند.


وی ادامه داد: دو هفته متوالی را در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم که با حمایت هواداران و لطف خدا توانستیم عملکرد بسیار مطلوبی در این 2 بازی داشته باشیم اما در بازگشت به تهران دچار مشکل شدیم.


وی افزود: متاسفانه در دیدار با تراکتورسازی بازیکنان تیم بسیار خسته بودند از سوی دیگر در این مدت همواره مسافت‌های طولانی را طی کردیم که همین موضوع در روند تیم تاثیرگذار بود.


بنگر به آنا گفت: خستگی تنها عاملی بود که باعث شد در دیدار با تراکتورسازی نتوانیم نتیجه خوبی را به دست بیاوریم و به همین دلیل بازیکنان حریف توانستند از این نقطه ضعف ما استفاده کنند و به گل برتری دست یابند.


مدافع پرسپولیس عنوان کرد: شرمنده هواداران شدیم اما اکنون با همین وضعیت باید به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان برویم و بعد از آن نیز باید به دیدار با النصر فکر کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته