دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد؛

اتخاذ تدابیر ویژه برای تامین سرمایه در گردش صنایع کوچک

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از اتخاذ تدابیر ویژه جهت تامین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی خرد و کوچک خبر داد و گفت: با توجه به نیاز واحدها به سرمایه در گردش جهت بالا بردن ظرفیت تولید، صندوق حمایت از صنایع کوچک با صدور ضمانت‌نامه جهت تسهیلات بانکی و تامین‌کنندگان مواد اولیه کارخانجات اقدام می‌کند.
کد خبر : 75779

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، علی یزدانی در سفر یک روزه به استان هرمزگان اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان تامین اجتماعی در جهت کاهش فشار و رفع دغدغه سرمایه‌گذاران صورت گرفته است که نقش تعیین‌ کننده‌ای در ایجاد رونق و نشاط در سرمایه‌گذاران خواهد داشت.


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت شهرک‌ها و نواحی صنعتی را بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال عنوان و تصریح کرد: با تکمیل زیرساخت‌های عمرانی و اعطای مشوق به بخش تولید، بستر لازم برای حضور صنعتگران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم شده است.


یزدانی به بهره‌مندی سرمایه‌گذاران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از معافیت پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمان و معافیت‌های مالیاتی اشاره کرد و گفت: با استقرار سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هزینه تولید کاهش یافته و این مهم در ایجاد اشتغال مولد پایدار نقش تعیین کننده‌ای خواهد داشت.


وی با بیان اینکه به‌دنبال شکوفایی صنایع در شرق استان هرمزگان هستیم، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی میناب، تمایل به سرمایه‌گذاری در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی بالا رفته و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران در استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مرتفع گردیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته