دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1395 - 14:07

نماینده مردم اهر: بیکاری در کشور موجب بحران‌های خانوادگی و اجتماعی شده است

نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری در کشور موجب بحران‌های خانوادگی و اجتماعی شده و دولت طبق قانون اساسی موظف است تا نسبت به رفع مشکل بیکاری و معضلات مشکلات ناشی از آن اقدامات لازم را صورت دهد.
کد خبر : 75709

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، عباس فلاحی باباجان در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس -17 فروردین 95- گفت: بیکاری در کشور موجب بحران‌های خانوادگی و اجتماعی‌شده و فقر و قاچاق و طلاق را به دنبال داشته است. دولت طبق قانون اساسی موظف است تا در این باره تدبیر لازم را بیندیشد و نسبت به رفع این مشکلات اقدام کند.


وی افزود: ناتوانی سازمان‌های حمایتی در حمایت از معلولان و سختی تأمین داروی بیماران خاص وجود کاستی‌های اساسی در قانون اساسی کشور به‌ویژه در حوزه تجارت، گمرکات، مالیات، مدیریت جامعه شهری، منابع طبیعی و محیط زیست، مشکل مسکن و ازدواج جوانان از جمله مشکلات موجود در کشور است که لازم است دولت در فرصت باقیمانده با هماهنگی مجلس با ارائه لوایحی اقدامات لازم را برای حل این مشکلات صورت دهد.


نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بی‌عدالتی در تخصیص بودجه و عدم اعمال آمایش سرزمین و توجه به نیاز و توانمندی‌های استان‌ها در مقایسه با یکدیگر از دیگر مشکلات حاکم بر کشور است و چه بسا در این راستا یک استان متنعم به دلایل نامعلوم از بودجه بیشتری استفاده می‌کند و بالعکس استان نیازمندتر نه تنها بهره کمتری از بودجه دارد بلکه با افزایش مالیات در بودجه 95 مواجه است.


فلاحی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف خواستار رسیدگی به مشکلات و حل آنها شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته