دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1395 - 13:51

گلایه‌های نماینده بیجار از رد صلاحیتش: کاش به دار می‌آویختید، اما آبرو نمی‌بردید

نماینده مردم بیجار که در انتخابات مجلس دهم رد صلاحیت شد، در آخرین نطق خود به ارائه گلایه‌هایی در این زمینه پرداخت و گفت که کاش مرا به دار می‌آویختید اما آبرو نمی‌بردید و حرمت نمی‌ریختید.
کد خبر : 75697

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمد بیاتیان در جلسه علنی امروز سه شنبه در آخرین نطق خود در دوران نمایندگی مجلس نهم با بیان شهادتین گفت: در انتخابات به استناد بند یک ماده 28 یعنی عدم التزام به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی رد صلاحیت شدم، حال این که در سن ده سالگی در سال 63 پدرم شهید شد و عمو و دایی و برخی دیگر از بستگانم نیز شهید شده‌اند.


وی افزود:‌ از زمانی که وارد فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی شدم همواره در هر تریبون و جایگاهی از نظام و رهبری دفاع کردم و از تریبون نمایندگی نیز همواره مدافع نظام و ولایت بودم. با وجود این همه شما می‌دانید که رد صلاحیت شدم که این حکم سنگینی بود‌.


بیاتیان مدعی شد: بدون آن که اجازه دفاع داشته باشم مرا رد صلاحیت کردند با این حال باز دم بر نیاوردم و در صحنه حضور پیدا کردم و حتی از کاندیدایی حمایت کردم تا شاهد حضور حداکثری باشیم که خدا را شکر محقق شد، اما ای کاش اجازه دفاع به ما نمایندگان رد صلاحیت‌شده را می‌داند و‌ای کاش پرونده‌های ما پرونده شفاف و روشن بود.


وی در ادامه با طرح پرسشی گفت: آیا می‌توان به استناد گزارش‌های کذب و بی‌پایه و اساس کسی را رد صلاحیت کرد؟ کاش شورای نگهبان هیئت نظارت استان کردستان را از بچه‌های بومی همان استان انتخاب می‌کرد تا آنها ما و پیشینه خانوادگی‌مان را بشناسند. آیا می‌توان کسی را بیگناه به دار آویخت. کاش به دارمی‌آویختند اما آبرو نمی‌بردند و حرمت نمی‌ریختند.


بیاتیان افزود:‌ پرونده بنده به لطف دشمنان دوست‌نما و گزارش‌ها کذب بی اساس رد صلاحیت شد آن هم بدون آن که مستندات بنده را بپذیرند.


نماینده مردم بیجار با اشاره به فعالیتش در دوره نهم مجلس گفت: در طول چهار سال گذشته در جای جای این مجلس پدر شهیدم و شهدای دیگر را دیدم و گواهی می‌دهم که هر قدمی برداشتم به اذن شهدا بوده و اگر کاری کردم به لطف شهدا و روح بلند امام و عنایت الهی بوده است.


وی در خاتمه بیان گلایه‌اش گفت: عیبی ندارد ما رد صلاحیت شدیم شکایتی هم ندارم چون در روز شهادت مادرم حضرت زهرا (س) بر سر مزار شهیدان از آنهایی که حرمت ریختند و آبروی ما را بردند شکایت کردم ومطمئن هستم جوابش را پس خواهم گرفت.


بیاتیان همچنین به بیان بخشی از اقداماتش در طول نمایندگی‌اش پرداخت و گفت: از وزیر نفت و شرکت گاز برای گاز رسانی به 70 روستای شهرستان در این مدت قدردانی می‌کنم و امیدوارم سایر روستاهای شهرستان هر چه سریعتر از این نعمت برخوردار شوند.


وی از وزیر راه و شهرسازی نیز برای آسفالت حدود 210 کیلومتر راه روستایی و بهره مندی بیش از 50 روستا در این دوران قدردانی کرد.


هر موزائیکی به نام اسرائیل غاصب در تیررس ماست


این نماینده اصولگرای مجلس در بخش دیگری از نطق خود با تاکید بر لزوم ارتقای توان موشکی گفت: توان موشکی خود را ارتقا خواهیم داد و هر موزائیکی که نام اسرائیل غاصب بر آن باشد از تیررس ما در امان نخواهد بود.


بیاتیان کلید حل مشکلات اقتصادی را در داخل دانست و گفت: با توجه به اینکه رهبری شعار انسان را اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل عنوان کردند کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان، ژنو و نیویورک و یا هیچ جای دیگر دنیا نیست بلکه کلید در داخل است که همدلی و وحدت می‌طلبد، همه موظفیم در این راستا به دولت کمک کنیم.


وی ادامه داد:‌ امروز در شرایطی که در بحبوحه مشکلات اقتصادی هستیم تقسیم‌بندی‌های سیاسی و دعواهای حیدری نعمتی هیچ دردی را دوا نمی‌کند، باید روحیه و رفتار انقلابی داشته باشیم، عافیت‌طلبی نکنیم و برای شکوفایی اقتصاد کشور و رونق تولید ملی و اشتغال تلاش کنیم که آینده روشن است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته