دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1395 - 13:40

نماینده قروه: درطول تحریم‌ها کارهای عمرانی خوبی در قروه و دهگلان انجام شد

نماینده مردم قروه و دهگلان گفت که در طول چهار سال گذشته علی رغم تحریم‌ها و محدودیت‌های شدید حوزه‌ انتخابیه‌اش در عرصه‌ راه سازی تبدیل به کارگاه کارهای عمرانی شد.
کد خبر : 75691

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حامد قادرمرزی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز -سه‌شنبه- اظهار کرد: در راستای تکمیل گزارش کارهای انجام‌شده در طول دوران نمایندگی‌ام در مجلس نهم لازم است به اخذ مجوز تامین اعتبار و برگزاری جشنواره سالانه موسیقی گلاویژ و لیلاخ اشاره کنم که این فرهنگی بی‌نظیر در عرصه‌ کردستان بود و توانست کارنامه خوبی برای اهالی هنر و فرهنگ ثبت کند.


وی افزود:‌ در طول چهار سال گذشته علی رغم تحریم‌ها محدودیت‌های شدید اعتبارات عمرانی و فعالیت‌های عمرانی در کشور شهرستان‌های قروه و دهگلان در عرصه‌ راه‌سازی با کمک وزیر راه و شهرسازی به کارگاه کارهای عمرانی تبدیل شد که بر اساس آن اتوبان همدان‌، قروه تا انتهای محدوده شهرستان دهگلان احداث و تکمیل شد.


نماینده مردم قروه و دهگلان ادامه داد: در این دوران اعتبار بهسازی و آسفالت راه روستایی برای 69 روستا جذب شد که انجام کارهای عمرانی از خرداد 91 شروع شد و از این میزان تاکنون کار 60 روستا انجام شده و تا پایان سال مالی 95 آسفالت 9 روستای باقیمانده نیز تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.


انتهای پیام/

برچسب ها: تحریم تذکر شفاهی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته