دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1395 - 11:21
در صحن علنی شورا مطرح شد:

مختاباد: ساخت و سازهای عجیب و غریب در منطقه یک ادامه دارد

عضو شورای اسلامی شهر تهران از ادامه ساخت‌وسازهای عجیب و غریب در منطقه یک خبر داد و گفت: ساخت و سازها باید بر اساس ضوابط جدید باشد.
کد خبر : 75612

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا،عبدالحسین مختاباد در تذکرات پیش از دستور دویست و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با آرزوی بهبودی برای آقایان شجریان و کیارستمی اظهار کرد: ساخت و سازهای عجیب و غریب در منطقه یک همچنان ادامه دارد و باید مورد بررسی قرار گیرد.


وی افزود: باید بر اساس ضوابط جدید ساخت و سازها انجام شود،این که در سال 82 مجوز ساخت بگیرند و در سال 94 قصد ساخت و ساز داشته باشند،غلط است و من نمی‌دانم چگونه این اقدام صورت می‌گیرد در حالی‌که مجوز ساخت و ساز تنها دو سال اعتبار دارد.


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اخباری مبنی‌بر واگذاری موزه هنرهای معاصر به بنیاد رودکی به گوش می‌رسد که این اقدامی غلط است، عنوان کرد: موزه هنرهای معاصر گنجینه ملی کشور است در صورتی که بنیاد رودکی حدود 8 سال از ساختش می‌گذرد و در برگزاری یک ارکستر سنفونیک که هزینه زیادی هم ندارد با مشکل مواجه است.


مختاباد تصریح کرد: بنده از رئیس جمهوری تقاضا می‌کنم اگر چنین موضوعی صحت دارد وارد عمل شود و اجازه چنین کاری را ندهد حتی شهرداری نیز می‌تواند به موزه هنرهای معاصر کمک کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته